Xiaomi ma już 14 sklepów Mi Store w Polsce

Pod koniec listopada br. Xiaomi otworzyło kolejne dwa salony Mi Store w Polsce. Nowe placówki sieci powstały w Galerii Rzeszów oraz Galerii Mokotów w Warszawie. 

W Mi Store w Galerii Mokotów klienci, po raz pierwszy w Polsce, mogą zobaczyć telefon Mi MIX Alpha. Projektanci tego urządzenia zastosowali w nim ekran, którego stosunek wielkości do obudowy wynosi 180,6 procent. Ponadto smartfon obsługuje sieć 5G a dzięki tak dużej powierzchni ekranu 108 MP obiektyw służy również jako aparat do selfie.

Obecnie firma Xiaomi ma już 14 oficjalnych punktów sprzedaży Mi Store w Polsce, w 10 miastach: Rzeszów (Galeria Rzeszów), Szczecin (Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy), Kraków (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Warszawa (Galeria Mokotów, Westfield Arkadia i Galeria Młociny), Wrocław (Pasaż Grunwaldzki), Poznań (Centrum Posnania), Katowice (Galeria Katowicka), Gdynia (Centrum Riviera), Olsztyn (Galeria Warmińska), Lublin (Galeria Lublin Plaza) oraz Białystok (Galeria Alfa).

Jeszcze w tym roku powstanie 15. punkt sieci, który zostanie otwarty w centrum handlowym Forum Gdańsk.

Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.

Za dystrybucję produktów Xiaomi w Polsce odpowiadają ALSO, Ingram Micro oraz w zakresie ekosystemu i pojazdów JBTS.

Xiaomi Corporation działa od 2010 roku

Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things).

Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, tak, aby każdy miał możliwość podwyższać komfort swojego życia dzięki technologii.

Xiaomi jest obecnie czwartą największą na świecie marką smartfonów, która utworzyła największą platformę IoT dla konsumentów z ponad 213 milionów inteligentnych urządzeń, z wyłączeniem smartfonów i laptopów. Obecnie produkty Xiaomi są dostępne w ponad 90 krajach i regionach na całym świecie, w wielu z nich firma pozostaje liderem.

W lipcu 2019 roku pojawiła się po raz pierwszy w rankingu Fortune Global 500 na 468 miejscu. Zajęła również siódmą pozycję w kategorii Internet Services and Retailing. Xiaomi jest obecnie najmłodszą firmą na tej liście.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.