Ponad milion pobrań aplikacji zakupowej CCC

Aplikacja mobilna CCC, popularnej marki obuwia, już po ośmiu miesiącach od jej uruchomienia zanotowała ponad milion użytkowników. Polska aplikacja znajduje się także na liście TOP10 aplikacji zakupowych w sklepach Google Play i App Store, z wysokimi ocenami użytkowników, odpowiednio 4,6 i 4,7. Blisko 30 proc. sprzedaży CCC w kanale e-commerce (ccc.eu), działającym od czerwca 2019, generowane jest właśnie przez ten kanał mobilny.

W 2020 roku planowane jest udostępnienie aplikacji dla użytkowników na rynkach zagranicznych, na których obecne jest CCC. Narzędzie wspiera omnichannelową sprzedaż spółki, łącząc kanały online i offline i angażuje klientów we współtworzenie świata marki i mody. Spółka CCC za realizację strategii sprzedaży wielokanałowej została nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2020 w kategorii Omnichannel/New Technology.

CCC w 2020 roku udostępni aplikację na rynkach zagranicznych

Ponad połowa zakupów w aplikacji CCC generowana jest przez osoby z grupy wiekowej 18-34. W komentarzach użytkownicy zwracają szczególną uwagę na przejrzystość interfejsu, intuicyjność obsługi oraz liczne ułatwienia procesu zakupu zarówno online, jak i w sklepie stacjonarnym. Aplikacja ułatwia zakupy online wykorzystując najnowsze funkcjonalności, m.in. proste wyszukiwanie, w tym także Visual Search – wyszukiwanie wizualne na podstawie zdjęcia (na razie dostępny na iOS), sprawdzanie dostępności produktów w sklepach stacjonarnych czy znalezienie najbliższego sklepu i zakupy online. Użytkownicy mają także dostęp do najnowszych ofert promocyjnych. Członkowie Klubu CCC odnajdą w aplikacji mobilną wersję swojej karty lojalnościowej, a osoby, które chcą dołączyć do Klubu mają tam możliwość rejestracji.

Poza prostym i szybkim procesem zakupowym aplikacja stale angażuje klientów w świat mody i najnowszych trendów. Użytkownicy poprzez prostą opcję „swipe” (podoba/nie podoba się) oceniają produkty, a także poznają najnowsze trendy modowe korzystając z inspiracji modowych.

– Aplikacja CCC powstała z myślą o ułatwieniu zakupów klientom, zwłaszcza tym młodszym, którzy większość transakcji realizują online. Dzięki niej budujemy szeroką społeczność użytkowników i influencerów modowych skupionych wokół naszej marki, którzy płynnie przechodzą ze świata online do kanału offline – sklepów stacjonarnych CCC. Mobilne narzędzie wspiera jeden ze strategicznych celów Grupy CCC – dotarcie do nowych grup klientów i omnichannelowy rozwój sprzedaży. Pracujemy nad rozbudową aplikacji o nowe funkcjonalności .in. w zakresie przyspieszonego wyszukiwania produktów czy kolejnych form płatności, które przyciągną nowych użytkowników. Chcemy wyznaczać trendy na rynku e-commerce. Świetne oceny zarówno użytkowników jak i ekspertów są dla nas najlepszą rekomendacją i bodźcem do dalszego rozwoju – mówi Jakub Jasiński, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel CCC.

W tegorocznej edycji konkursu Ecommerce Awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej aplikacja CCC zwyciężyła w kategorii „Best on mobile”. CCC ma w planach dalsze wzbogacanie aplikacji o nowe funkcjonalności takie jak: udostępnienie Visual Search na innych systemach operacyjnych (obecnie dostępny iOS), rozbudowanie modułu płatności online czy też wyświetlanie produktów w aplikacji przy użyciu trójwymiarowych modeli oraz narzędzi rzeczywistości rozszerzonej.

Blisko 1,2 tys. sklepów CCC na świecie

CCC S.A. jest najszybciej rozwijającą się spółką obuwniczą w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej.

Grupa CCC posiada blisko 1,2 tys. sklepów w 29 krajach Europy i poza nią. Grupa CCC posiada własne fabryki obuwia skórzanego w Polsce, zatrudnia ponad 15 tys. pracowników i rocznie sprzedaje ok. 50 mln par obuwia. Prestiż i wiarygodność finansową podkreśla obecność spółki na GPW w Warszawie oraz udział w gronie 20 największych spółek zaliczanych do WIG 20.Produkty CCC i eobuwie.pl oferowane są w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii, Mołdawii, Grecji, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Szwecji, jak również w Szwajcarii (przez sieć Vogele).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.