AmRest robi milowy krok w rozwoju sieci Pizza Hut

Wprowadzenie franczyzy m. in. w Polsce i Czechach to krok milowy w rozwoju marki Pizza Hut w Europie Środkowo – Wschodniej.

Spółka AmRest prowadzi w regionie CEE już ponad 200 własnych restauracji sieci Pizza Hut. W 2018 roku firma otrzymała od YUM! właściciela marki Pizza Hut prawo do prowadzenia master-franczyzy w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz w części krajów bałkańskich.

Dzięki rozwojowi franczyzy Pizza Hut przyśpieszy dynamikę wzrostu oraz zwiększy penetrację marki, przede wszystkim dzięki otwarciom restauracji  w mniejszych ośrodkach – od 80 tys. mieszkańców.

Różne formaty Pizza Hut

Marka oferuje sprawdzone i atrakcyjne formaty: Express oraz  Fast Casual Delivery. Express, jest ofertą skierowaną do centrów handlowych, stacji benzynowych, sieci kin wymagającą niewielkiej powierzchni najmu od 40 mkw. Model Fast Casual Delivery to format z miejscami siedzącymi oraz realizacją zamówień z dostawą do domu.  Docelową lokalizacją są centra miast lub duże osiedla. Restauracja Fast Casual Delivery powinna posiadać łatwy dostęp dla gości i kierowców oraz od 110-120 mkw. powierzchni.

Sprawdzony model biznesowy

Pizza Hut oferuje sprawdzony i jasny model biznesowy wspierając franczyzobiorców  – od oceny lokalizacji, poprzez jej przygotowanie, budowę i otwarcie restauracji.

– Stając się częścią dużej organizacji jaką jest AmRest  franczyzobiorca otrzymuje dostęp do sprawdzonych narzędzi i systemów wspierających działalność biznesu. To istotna przewaga konkurencyjna. Moim zdaniem kluczowa! – powiedział Damian Rybak, Dyrektor ds. Franczyzy Pizza Hut. – Atrakcyjny poziom inwestycji i szybki zwrot na kapitale to dodatkowe atuty oferty – dodaje.

AmRest zarządza już franczyzowymi restauracjami Pizza Hut w Europie Zachodniej, to ponad 100 lokali we Francji i 70 w Niemczech. Dodatkowo spółka prowadzi prawie 30 restauracji Pizza Hut  w modelu franczyzowym w Rosji.

Globalna działalność AmRest

AmRest Holdings SE jest jedną z wiodących publicznie notowanych spółek restauracyjnych w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem sieci La Tagliatella, Bacoa, Sushi Shop, Blue Frog oraz KABB. Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 2100 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 25 krajach: Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Hiszpanii, Francji, Belgii, Portugalii, Niemczech, Austrii, Luksemburgu, Szwajcarii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Armenii, Azerbejdżanie oraz Chinach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.