Black Weekend nakręcił odwiedzalność w centrach handlowych

Podczas tegorocznego Black Friday w sześciu centrach handlowych należących do EPP padły tegoroczne rekordy odwiedzalności. Jednocześnie w Black Weekend (piątek i sobota) liczba klientów odwiedzających obiekty EPP wzrosła o 4 proc. w porównaniu do 2018 r.

Najwyższą odwiedzalność w 2019 r. podczas Black Friday zanotowano w Galerii Amber w Kaliszu, Wzorcowni we Włocławku, kieleckiej Galerii Echo, szczecińskim centrum Galaxy, Galerii Twierdza w Zamościu i we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim.

Najważniejszy okres zakupowy

– Wyniki pokazują stały wzrost popularności Black Friday i okresu Black Weekend jako najważniejszego w roku okresu zakupowego. Z roku na rok klienci coraz chętniej odwiedzają nasze centra handlowe w tym czasie. W Black Friday odwiedziło je o ponad 60 proc. klientów więcej niż wynosi średnia odwiedzalność w piątki 2019 roku. Polacy traktują ten okres jako najlepszy moment do rozpoczęcia bożonarodzeniowych zakupów. Często właśnie wtedy podejmują odwlekane decyzje zakupowe i wybierają najważniejsze prezenty – mówi Wojciech Knawa, członek zarządu odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami w EPP.

Dla klientów odwiedzających centra handlowe EPP podczas tegorocznego Black Weekend przygotowano dodatkowe wydarzenia np. konkursy i zabawy, koncerty, giełdy oraz karty podarunkowe. W części obiektów przedłużono godziny otwarcia, a zbiorcze oferty najemców były promowane w kanałach centrów handlowych oraz mediach. Najemcy przygotowali atrakcyjne rabaty oraz wydłużyli godziny otwarcia swoich sklepów.

Portfolio EPP

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 31 projektów (24 handlowe, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości 2,6 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.