Salad Story: trzy otwarcia w miesiącu

Rośnie sieć lokali Salad Story. Salad Story to jeden z pierwszych i największych na polskim rynku konceptów sieciowych, serwujący klientom dania przygotowane na ich oczach.

W ostatnim czasie spółka Salad Story Sp. z o.o. sp.k. do której należy marka, otworzyła trzy nowe lokale. Wszystkie trzy nowe placówki otwarto w październiku br. i wszystkie w centrach handlowych.

Nowe lokale otwarto kolejno w Krakowie w centrum handlowym Bonarka City Center, w Poznaniu w Centrum Posnania oraz w Toruniu w Centrum Atrium Copernicus. Punkty w Krakowie i Poznaniu mają charakter zielonej wyspy handlowej. Aktualnie sieć Salad Story tworzy 40 lokalizacji, z czego 16 znajduje się w Warszawie. Nowo otwarta wyspa handlowa w Bonarce jest drugim lokalem sieci w Krakowie (pierwszy działa w Galerii Kazimierz), lokal w Posnanii jest piątym w mieście, a punkt w Atrium Coperincus to debiut sieci w Toruniu.

Salad Story otwiera lokale własne i franczyzowe

Pierwszy lokal Salad Story powstał w 2007 roku w Warszawie. Salad Story jest operatorem w centrach handlowych i w lokalach ulicznych. Spółka otwiera zarówno lokale własne jak i franczyzowe. Pierwszy lokal franczyzowy powstał w 2009 roku. Franczyzobiorca, który decyduje się na współpracę z siecią, dostaje sprawdzony model prowadzenia biznesu i pełne wsparcie w procesie wyboru i uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy. Firma nie wymaga od franczyzobiorcy doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Salad Story oferuje dania zdrowej kuchni: sałatki, wrapy, ciepłe boxy z kaszą i świeżo wyciskane soki. Potrawy w Salad Story składają się wyłącznie z naturalnych składników, bez dodatku polepszaczy smaku i wypełniaczy, a kucharze przygotowują codziennie ponad 30 świeżych składników dań i sosów.

Od 2011 roku firma należy do Polskiej Oragnizacji Franczyzodawców należącej do World Franchise Council oraz European Franchise Federation i posiada certyfikat wiarygodności wydany przez tę organizację.

Od października 2015 roku firmą samodzielnie zarządza Anna Krajewska. We wrześniu 2017 roku Anna Krajewska powołała do życia drugi brand: WrapMe! by Salad Story, który ma aktualnie 4 lokalizacje (warszawskie Złote Tarasy i Galeria Mokotów oraz wrocławskie: galeria Wroclavia i Pasaż Grunwaldzki). Wraz z początkiem 2018 roku sieć pozyskała mniejszościowego udziałowca – spółkę Movens Capital, która dokapitalizowała Salad Story kwotą kilku milionów złotych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.