Dwucyfrowy wzrost sprzedaży spółki Monnari

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wygenerowane przez Monnari Trade w listopadzie 2019 roku wyniosły ok. 28,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 11,37 proc.

Przychody za listopad 2019 r. obejmują ok. 2,1 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów w okresie styczeń-listopad 2019 roku wyniosły ok. 238,2 mln zł. Przychody te były wyższe o 16,37 proc. od osiągniętych rok wcześniej. Spółka podała, że przychody za okres styczeń-listopad 2019 r. obejmują ok. 15 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017.

Monnari rozwija sieć sprzedaży

Powierzchnia handlowa dla marki Monnari na koniec III kwartału 2019 r. wzrosła o 6,6 proc. – z 34,6 tys. mkw. w III kwartale 2018 r., do 36,9 tys. mkw. Pod koniec września marka posiadała 169 salonów, o 7 więcej niż na koniec III kwartału rok wcześniej. Pod marką Femestage działało 27 salonów o łącznej powierzchni 4,4 tys. mkw.

Istniejąca od 2000 roku spółka Monnari Trade S.A. regularnie inwestuje w swoje salony. Strategia spółki zakłada powiększenie powierzchni dotychczasowych placówek handlowych oraz otwarcia nowych salonów. Dodatkowo, nowy koncept sprzedaży Monnari zakłada większą powierzchnię handlową poszczególnych lokali, stąd nowe salony mają metraż powyżej 200 mkw.

Różne lokalizacje nowych sklepów: centra handlowe i ulice

Sklepy zlokalizowane są w centrach handlowych i galeriach, a trzy z nich przy ulicach handlowych w centrum Warszawy, Łodzi i Zakopanem. Produkty Monnari dostępne są również przez sklep internetowy.

Salony sprzedaży (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych. Sieć obecna jest na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.