Ruszył pilotaż cyfrowej platformy Atrium Connect

Atrium Poland Real Estate Management przenosi współpracę z najemcami na nowy poziom. Spółka uruchomiła kompleksową platformę do zarządzania komunikacją i relacjami. Pilotaż projektu wystartował w centrum handlowym Focus w Bydgoszczy.

Kolejnym obiektem spółki, w którym testowo wdrożono rozwiązanie, jest Atrium Promenada w Warszawie. Celem Atrium jako właściciela i zarządcy obiektów handlowych jest stałe usprawnianie zarządzania relacjami z najemcami, szybki przepływ informacji oraz pozyskiwanie natychmiastowej informacji zwrotnej, a tym samym lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań partnerów biznesowych.

Cyfrowa platforma Atrium Connect

Atrium Connect to specjalna platforma cyfrowa, która umożliwia wszystkim jej użytkownikom korzystanie z informacji w czasie rzeczywistym i jednoczesną komunikację z wieloma zainteresowanymi stronami. Rozwiązanie pozwala na przydzielanie zadań, a następnie monitorowanie i zmianę ich statusu. Zapewnia także zbieranie i przechowywanie danych, generowanie raportów oraz analizę aktywności najemców.

Za pośrednictwem Atrium Connect najemcy mogą przesyłać do zarządcy nieruchomości wnioski o pozwolenie czy dostęp do usług. Narzędzie umożliwia im także zgłaszanie wszelkich kwestii związanych z utrzymaniem budynku oraz monitorowanie statusu sprawy. Dzięki platformie najemcy są na bieżąco z aktualnymi działaniami w centrum handlowym, a także mają możliwość dzielić się swoją opinią poprzez udział w ankietach czy dodawanie komentarzy. Sprawdza się ona także jako alert bezpieczeństwa w sytuacjach zagrożenia, zapewniając natychmiastowy przepływ informacji.

– Pilotaż Atrium Connect to przykład tego, jak postrzegamy naszych najemców i jak chcemy budować naszą wzajemną komunikację w przyszłości. Wierzę, że wdrożenie platformy dodatkowo zoptymalizuje naszą pracę, pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać relacjami biznesowymi, zapewni natychmiastowy przepływ informacji, wzmocni wzajemne poczucie przynależności do jednego zespołu i zwiększy zaufanie. Dotychczasowy okres testowy pokazuje, że nasi partnerzy chętnie korzystają z rozwiązania i wysoko oceniają jego użyteczność – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Nowe technologie w centrach handlowych

– Jesteśmy dumni i podekscytowani nawiązaniem współpracy z Atrium European Real Estate i ich polskim zespołem, z którym realizujemy ten prestiżowy projekt. Wspólnie pracujemy nad umacnianiem relacji pomiędzy dyrekcją centrum a najemcami wykorzystując nasze najnowsze rozwiązania technologiczne w ramach platformy Atrium Connect. Wszyscy jej użytkownicy mogą korzystać z rozszerzonych funkcji transmisji danych, w tym z komunikacji w ich języku lokalnym i raportowania w bezpiecznym środowisku cyfrowym. Cieszy nas perspektywa tej przyszłej, ważnej dla nas współpracy z Atrium – mówi Sander Verseput, COO i założyciel Chainels.

Spółka uzależnia dalszy rozwój platformy Atrium Connect od wyników pilotażu oraz opinii zebranych od najemców.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.