LPP rozwija sieć sprzedaży na Białorusi

triniti

LPP SA – jeden z najdynamiczniej rozwijających się producentów odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i największy polski detalista, otwiera pierwsze sklepy własne na Białorusi. Punkty zadebiutują w centrum handlowo-rozrywkowym Triniti w Grodnie.

LPP rozpoczyna ekspansją na białoruskim rynku budując sieć sklepów własnych. Flagowe sklepy Reserved, Sinsay, House, Cropp i Mohito zostaną otwarte w największym na Białorusi regionalnym centrum handlowo-rozrywkowym Triniti w Grodnie. Wcześniej marki te były rozwijane na zasadzie franczyzy. Biorąc pod uwagę potencjał rynku, LPP SA postanowiło jednak samodzielnie rozwijać sieć sprzedaży.

Flagowy format

W Grodnie otwartych zostanie aż 5 sklepów należących do Grupy LPP. Sieć zajmie powierzchnię ponad 5 tys. mkw. Po raz pierwszy w historii Białorusi wszystkie marki zostaną zaprezentowane razem w jednym centrum handlowo-rozrywkowym.

Imponująca jest nie tylko powierzchnia sklepów. Zaskoczy też design i wyposażenie salonów. Wszystkie sklepy LPP w Triniti otwarte zostaną zgodnie z najnowszym konceptem każdej z tych marek.


LPP wyjaśnia, że za decyzją o otwarciu salonów w tym obiekcie przemówiła dobra lokalizacja i nowoczesny układ architektoniczny centrum, który odpowiada na potrzeby międzynarodowych brandów. – Pomysł budowy centrum handlowego w Grodnie, regionie, w którym nie były dotąd obecne wiodące marki europejskie, jest słuszny. Nam daje to możliwość zaoferowania unikalnej oferty i w pewien sposób wyprzedzenia konkurencji. W regionie nie ma innych dużych i nowoczesnych centrów handlowych, dlatego wszystko wskazuje na to, że Triniti odniesie sukces, a my chcemy stać się jego częścią – mówi Jan Grunt, dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji, LPP.

Potencjał lokalizacji

O potencjale nowej inwestycji na białoruskim rynku świadczą liczby. Kompleks Triniti powstaje w liczącym około 370 tys. mieszkańców Grodnie. W zasięgu oddziaływania centrum znajduje się ponad 630 tys. osób. Triniti zaoferuje swoim gościom prawie 60 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Aż 6 tys. mkw. obejmie food court. W centrum znajdą się m.in. operator fitness i nowoczesne kino sieci Silver Screen.

Dogodny dojazd do obiektu zapewnia rozbudowana infrastruktura wokół centrum. W pobliżu Triniti znajdują się dworzec autobusowy (120 tys. pasażerów miesięcznie), dworzec kolejowy (ok. 30 pociągów dziennie) oraz międzynarodowe lotnisko. Obiekt znajduje się zaledwie 7 minut od zabytkowego centrum miasta. Jak wyjaśnia inwestor, korzystna lokalizacja przy skrzyżowaniu dwóch głównych ciągów komunikacyjnych miasta, łączących centrum i tzw. część sypialną miasta, pozwoli mu stać się popularnym miejscem zakupów i rekreacji nie tylko w Grodnie, ale także w regionie.

Generalnym wykonawcą centrum handlowo-rozrywkowo-biznesowego Triniti jest polska spółka Unibep S.A. Inwestorem obiektu jest Triniti Invest LLC – spółka należąca do grupy Conte Spa. Główną działalnością firmy jest budowa centrum handlowo-rozrywkowo-biznesowego Triniti. Otwarcie obiektu zaplanowano na 2020 rok.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.