Biedronka w kolejnych lokalizacjach

W ciągu dwóch dni sieć sklepów Biedronka powiększyła się o trzy nowe lokalizacje. 5 grudnia otwarto punkty we Wrocławiu i Strzegowie, a 6 grudnia sklep w Suwałkach.

Nowa Biedronka we Wrocławiu jest częścią parku handlowego Galaktyka. Sklep w koncepcie 2.0 dysponuje salą sprzedaży o powierzchni ponad 900 mkw., na której znajdują się 4 kasy tradycyjne oraz 4 kasy samoobsługowe. Natomiast sklep Biedronka przy ul. Polnej 3 w Strzegowie jest pierwszym punktem sieci w tym mieście. – Cieszymy się, że mieszkańcy będą mogli teraz korzystać z naszej oferty najświeższych produktów w najniższych cenach. Placówka powstała zgodnie z założeniami konceptu 2.0, co oznacza, że zapraszamy klientów w nowoczesne i przyjazne środowisku miejsce, idealne do codziennych zakupów – mówi Maciej Solecki, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.

Kolejny punkt sieci Biedronka, otwarty 6 grudnia, znajduje się przy ul. Armii Krajowej 33 w Suwałkach. Sklep również powstała w formacie 2.0. Ponadto placówka została wyposażona w ekologiczne rozwiązania: m.in. oświetlenie LED czy przyjazne dla środowiska gazy naturalne zastosowane w urządzeniach chłodniczych. Dużym ułatwieniem dla kupujących są kasy samoobsługowe – zamontowano ich aż 3. Łącznie w sklepie znajduje się 7 stanowisk, przy których można zapłacić za zakupy.

Ponad 2,9 tys. sklepów Biedronka w Polsce

Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski. Celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.