Nowy sklep Action na Podkarpaciu jest 50. w Polsce

Najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów niespożywczych zwiększa swoją obecność w Polsce i świętuje otwarcie 50 sklepu.

W czwartek, 12 grudnia 2019 r., sieć dyskontów niespożywczych Action, otworzyła swój nowy sklep w Rzeszowie, stolicy Podkarpacia. – Co miesiąc otwieramy co najmniej dwa nowe sklepy w Polsce, konsekwentnie zwiększając widoczność naszej marki – komentuje Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action Polska.

1 tys. mkw. sklepu w Rzeszowie

Sklep Action w Rzeszowie, o powierzchni ok. 1 tys. mkw., jest zlokalizowany w Galerii Rzeszów przy al. Józefa Piłsudskiego 44. Klienci znajdą tu około 6 tys. produktów w 14 różnych kategoriach, obejmujących m.in. higienę osobistą, środki czystości, wyposażenie domu, dekoracje, rozrywkę, zabawki, majsterkowanie (DIY) oraz rzemiosło.

Dzięki otwarciu sklepu w Rzeszowie, Action wzmacnia swoją obecność na Podkarpaciu. – W naszych placówkach można kupić wszystko, niezależnie od tego, czy klient ma gruby portfel czy dysponuje mniejszym budżetem. Action to atrakcyjny sklep dla wszystkich grup klientów, bez względu na wiek, płeć i wykształcenie – podkreśla Sławomir Nitek i dodaje – Mamy kilka cech, które nas wyróżniają na tle innych. Jednym z nich jest szeroki asortyment w 14 kategoriach produktowych. Ponadto zapewniamy naszym klientom niemal codziennie coś nowego. Nasz koncept opiera się na mocno rotującym asortymencie – tylko 1/3 jest stała, a 2/3 dynamicznie się zmienia, przy czym co tydzień na półkach pojawia się ok. 150 nowych produktów – dodaje.

Sieć Action weszła na polski rynek dwa lata temu, uruchamiając swój sklep w Lesznie i od tego czasu stale rozwija swoją działalność w naszym kraju. W listopadzie 2019 r. otworzyła również centrum dystrybucyjne w gminie Gromadka, na Dolnym Śląsku. Action posiada w Polsce już 50 sklepów, głównie w południowo-zachodniej Polsce. Firma zatrudnia ponad 900 osób.

Międzynarodowa sieć Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z ponad 1400 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia ponad 50 tys. osób. W 2018 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 4,2 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6 tys. produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.