Lidl się nie zatrzymuje. Otwiera kolejne sklepy

Sieć sklepów spożywczych Lidl inwestuje w nowe placówki w Polsce. 12 grudnia firma otworzyła trzy sklepy – dwa w województwie wielkopolskim – w Poznaniu i Koziegłowach oraz trzeci – w Węgorzewie.

Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o rozwiązania zwiększające komfort robienia codziennych zakupów. Dlatego w nowych placówkach wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych czy energooszczędne oświetlenie LED. Te rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektów, uczynienie ich energooszczędnymi, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

Trzy sklepy Lidl w jeden dzień

Dwie nowe placówki w województwie wielkopolskim, znajdują się w Koziegłowach przy ul. Gdyńskiej 66 oraz w Poznaniu przy ul. Kościelnej 40. Obydwa sklepy mają podobną powierzchnię sali sprzedaży – każda zajmuje ponad 1 tys. mkw. Kolejny sklep Lidl otwarty w tym tygodniu mieście się przy ul. gen. J. Bema 37 w Węgorzewie. Placówka ma powierzchnię 1,1 tys. mkw. oraz 110 miejsc parkingowych.

– Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus. Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e -paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzystają już ponad 4 miliony użytkowników, a niedługo pojawi się w niej także możliwość wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Inwestycje sieci Lidl w zakresie łączenia kanałów sprzedaży offline i online doceniła branża, dzięki czemu firma została nominowana do nagrody Shopping Center Forum Retailers’ Awards 2020 w kategorii Omnichannel/New Technology.

Około 10,5 tys. sklepów Lidl na 32 rynkach

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 32 krajach istnieje około 10.5 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 670.

Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

W sklepach Lidl znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowych placówkach, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.