Under Armour otworzy drugi sklep w Polsce

Amerykańska marka sportowa Under Armour 20 grudnia 2019 r. otworzy drugi sklep firmowy w Polsce. Under Armour dołączy do grona najemców Bonarka City Center niecałe dwa miesiące po otwarciu w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia.

Under Armour to marka nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2020 w kategorii Newcomer. 19-osobowe Jury Retailers’ Awards, które składa się z ekspertów z największych międzynarodowych firm doradczych oraz laureaci nagrody w kategorii Best Manager, wytypowało markę do walki o tytuł najważniejszego debiutu na polskim rynku.

Under Armour Brand House zajmuje 160 mkw.

W ofercie krakowskiego Under Armour Brand House, o powierzchni ok. 160 mkw., znajdą się zaawansowane technologicznie linie odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych do treningu oraz biegania w różnych warunkach pogodowych. Obsługę krakowskiego Under Armour Brand House będzie tworzył zespół wyszkolonych ekspertów. Doradzać będzie w wyborze produktów, które pozwolą każdemu trenować, wyglądać i czuć się jak najlepiej. Nowy sklep spełnia wszystkie globalne standardy Under Armour i zapewnia klientom i klientkom marki w Polsce sprzęt sportowy najwyższej klasy.

Brand House marki zlokalizowany na I piętrze centrum handlowego Bonarka City Center i będzie otwarty od poniedziałku do czwartku w godz. 10:00 – 21:00 oraz w piątki i soboty w godz. 10:00 – 22:00.

OTCF rozwija sieć sklepów Under Armour w Polsce

Dotychczas za hurtową dystrybucję produktów Under Armour w Polsce była odpowiedzialna firma MMSport, która niedługo kończy współpracę z marką. Od sezonu letniego (luty/marzec) całą dystrybucję (hurt i detal) przejmie firma OTCF S.A.

Under Armour to notowany na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych producent obuwia, odzieży i sprzętu sportowego, który zrewolucjonizował sposób ubierania się sportowców na całym świecie. W myśl misji marki – „Under Armour makes you better” – innowacyjne produkty zaprojektowane są tak, by poprawiać wyniki sportowców na każdym poziomie zaawansowania.

Platforma Under Armour Connected Fitness™ wspiera największą na świecie społeczność miłośników zdrowia i fitnessu poprzez pakiet aplikacji mobilnych, Endomondo, MapMyFitness, MyFitnessPal i UA Record. Główna siedziba Under Armour mieści się w Baltimore w Stanach Zjednoczonych.

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne. Spółka OTCF obecna jest na 4 kontynentach, w 36 krajach. W Polsce posiada ponad 200 sklepów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.