Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Pasibus zasila ofertę gastronomiczną Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska rozwija i umacnia swoją ofertę gastronomiczną. Restauracja Pasibus właśnie zadebiutowała w największym centrum handlowym w Częstochowie.

Początek grudnia przynosi Galerii Jurajskiej zmiany w ofercie gastronomicznej. W miejsce po jednym z dotychczasowych najemców weszła właśnie restauracja Pasibus. Tym samym centrum handlowe umocniło po raz kolejny najszersza ofertę restauracyjną pod jednym dachem w Częstochowie. Wypełniają ją lokale m.in.  McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Bobby Burger, Mihiderka czy Bon Apetito.

Co znajdziemy w ofercie nowego lokalu?  – Pasibus w Galerii Jurajskiej serwuje przede wszystkim burgery na bazie autorskich sosów i wołowiny najwyższej jakości, przygotowywanych na świeżo w lokalu. Receptury pozostają niezmienne od 2013 roku, kiedy to pierwszy foodtruck Pasibusa wyjechał na wrocławskie ulice –  mówi Jakub Aleksandrowicz dyrektor marketingu Pasibus.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

– W obecnym menu, poza burgerami, każdy Pasibrzuch znajdzie jeszcze nasze autorskie Kulki Serowe czy Pasi Lemoniadę. Za jakiś czas w lokalu w Częstochowie będzie można również popić burgera Pasi Piwem. Do wyboru będą: Jasne, Pszeniczne, Apa Miodowe, Gravity Free (Bezalkoholowe) – dodaje.

W Galerii Jurajskiej Pasibus wynajął 85 m kw. – Zgodnie z panującymi na rynku retail trendami, systematycznie zwiększamy w naszej ofercie udział lokali gastronomicznych. Sięgamy przy tym zarówno po doskonale znane polskie i zagraniczne sieci obecne na rynku od wielu, jak również po ciekawe, świeże koncepty gastronomiczne, które zaskakują pomysłowością formatu i swojego menu – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Tym samym urozmaicamy nasz kulinarny tenant-mix, odpowiadając na oczekiwania konsumentów i potrzeby zmieniającego się rynku. Pasibus idealnie wpasowuje się w naszą strategię rozwoju oferty kulinarnej, wprowadzając do niej wiele nowych smaków, ale także nową przestrzeń spotkań – dodaje.

Street food od sieci Pasibus w Częstochowie

Pasibus to restauracja wywodząca się ze street foodu, w której panuje luźny i niezobowiązujący klimat. To co ją charakteryzuje to niezwykle wysoka jakość składników m.in. mięsa, warzyw, świeżo wypieczonych bułek, przywiązanie do szczegółów oraz umiejętne sięganie w swoich przepisach po smaki kuchni świata.

– Street food, w nieco zmodyfikowanej formie,  stopniowo wchodzi do centrów handlowych. Polacy lubią tego typu lokale, które mają swój rodowód np. w food truckach. Takie miejsca cenimy za swobodę, często społecznościowych charakter przestrzeni restauracyjnej oraz autorskie i bardzo pomysłowe menu. Pasibus to już kolejne miejsce na naszej kulinarnej mapie, które wprowadza ten gastronomiczny luz – mówi Borecka-Suda.

A ma być takich miejsc więcej. – Rynek gastronomiczny w Polsce ma dziś coraz więcej do zaoferowania centrom handlowym.  I chociaż wciąż dominują na nim sieci fast food, to pojawia się coraz więcej restauracji fast casual i casual dining, które chętnie widzielibyśmy pod naszym dachem. Jednocześnie także chcemy skupić się na rozwoju kuchni świata. Już dziś można u nas znaleźć dania m.in. japońskie, bliskowschodnie czy włoskie – mówi.

Zgodne jest to z tym, co podpowiada rynek. Według danych Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych udział lokali gastronomicznych w ofertach europejskich centrów handlowych do 2025 roku może wzrosnąć nawet do 25 proc. Obok tradycyjnych już lokali typu impusle, refuel&relax czy speed eating, coraz częściej pojawiać będą się także lokale w formacie fast-casual, casual dinning czy gourmet food. Na te zmiany i rozwój Jurajska jest gotowa.

– Uważnie śledzimy trendy na rynku i w miarę naszych możliwości oraz potrzeb staramy się je adaptować w Galerii Jurajskiej. Ostatnie 4 lata to dla nas dynamiczny rozwój oferty gastronomicznej, ale także całej oferty czasu wolnego czy rozrywki. Jest to zasługą zarówno realizowanej konsekwentne strategii leasingowej, jak również licznych inwestycji, chociażby w modernizację strefy food court roku czy infrastrukturę z  nowymi parkingami na czele – mówi Borecka-Suda.

Rośnie grono najemców gastronomicznych w Galerii Jurajskiej

Stopniowe zwiększanie puli najemców gastronomicznych, a co za tym idzie rosnący udział gastronomi w całym tenant mix, przynosi Jurajskiej wiele korzyści. Oferta kawiarni i restauracji stała się podstawą z sukcesem realizowanego projektu Niedzielnego Centrum Rozrywki, którego celem było przyciągnięcie klientów w niedziele wolne od handlu. Kolejne lokale gastronomiczne wpływają także na footfall w dni handlowe oraz niedziele.

– Oferta gastronomiczna przestała być dla nas dodatkiem do oferty sklepów. Dzięki jej rozwojowi to ona stała się w ostatnich latach jednym z motorów napędzających ruch. Wyraźnie widzimy jak rośnie liczba docelowych wizyt właśnie ze względu na obecność u nas konkretnego lokalu – mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.

To przyciąga najemców. – W ciągu ostatnich lat dostawaliśmy mnóstwo wiadomości z prośbą o otwarcie naszego konceptu w Częstochowie. Długo szukaliśmy odpowiedniego lokalu z lokalizacją, która zagwarantuje nam stały napływ wygłodniałych Pasibrzuchów. Galeria Jurajska wydaje się naturalnym wyborem i bardzo cieszy nas fakt, że udało się otworzyć właśnie tam – mówi Jakub Aleksandrowicz.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.