Top Secret otwarty w Galerii Grodovej

W Galerii Grodovej, której właścicielem jest firma Napollo, otwarty został salon marki Top Secret. Zajmuje powierzchnię blisko 120 mkw. na parterze centrum.

Galeria Grodova, uruchomiona pod koniec 2016 r., znajduje się w samym centrum Grodziska Mazowieckiego. Z powodzeniem działają w niej salony takich marek jak m.in. Stokrotka, RTV Euro AGD, Cosmedica, Rossmann, Smyk, Empik, Martes Sport, Pepco, Diverse, Medicine Everyday Therapy, Quiosque, 50 Style.

– W kompaktowej i bardzo dobrze zorganizowanej przestrzeni galerii, której powierzchnia całkowita wynosi 9 tys. mkw., znalazły się marki reprezentujące najważniejsze kategorie zakupowe, od artykułów spożywczych, z kategorii zdrowie i uroda, multimedia, elektronika, sport, hobby po modę oraz przydatne usługi – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. – Oferta Top Secret bardzo dobrze wpisuje się w koncept asortymentu modowego Galerii adresowanego do różnych segmentów. Obecnie w centrum dostępna jest zarówno moda dziecięca, rodzinna, dla osób młodych i aktywnych oraz biznesowo-formalna – dodaje Dorota Beltrani.

Kolekcje Top Secret skierowane są do ludzi aktywnych, nowoczesnych, traktujących ubiór jako sposób wyrażenia własnej osobowości. Marka obecna jest na polskim rynku od ponad 20 lat i jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych, oferujących komplementarne kolekcje ubrań i dodatków tak o charakterze codziennym, sportowym jak i bardziej formalnym. Cztery razy do roku: jesienią, zimą, wiosną i latem Top Secret oferuje kompletne linie ubrań, akcesoriów i dodatków w podziale na dwie linie City i Casual, od  stylu bardziej formalnego po swobodny oraz kolekcję męską. Linie fashion collection są odpowiedzią na nowości, kierowane do najbardziej wymagających klientów.

O Napollo

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Rozwija format obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodne zakupy blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format parków handlowych pn. N-Park realizowany jest zgodnie z wypracowanym i zoptymalizowanym przez Napollo standardem wcześniej wprowadzonych przez firmę na rynek Centrów Zakupów. Napollo realizuje również inwestycje mieszkaniowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.