1 stycznia: rekordowy dzień dla Pyszne.pl

1 stycznia serwis Pyszne.pl obserwuje co roku znaczny wzrost liczby zamówień. Oznacza to najbardziej pracowity dla restauracji dzień w  roku. W Nowy Rok dyżur pełni więcej niż zwykle pracowników obsługi klienta Pyszne.pl.

W pierwszej połowie 2019 r. użytkownicy serwisu dokonali ponad 7 mln zamówień o łącznej wartości przekraczającej  338 mln złotych (79 mln euro), co stanowi wzrost o 378 proc. w stosunku do analogicznego okresu 3 lata wcześniej. 1 stycznia jest kolejnym rekordowym dniem dla największego w Polsce serwisu do zamawiania jedzenia online. Firma jest na to przygotowana, podobnie jak ponad 7 tysięcy jej restauracji partnerskich. Wiele restauracji angażuje dodatkowe osoby do dostaw jedzenia. W Nowy Rok czynnych jest około 90 proc. z nich.

Najczęściej zamawianymi daniami w Polsce były w minionym roku indyjski butter chicken oraz rodzime: kotlet schabowy i pierogi ruskie. Jednak dane serwisu potwierdzają wzrost znaczenia trendu zdrowego odżywiania. W ciągu ostatnich kilku lat w jego ofercie szczególnie powiększa się wybór dań uznawanych za zdrowe. Odzwierciedla to na przykład wzrost spożycia sałatek w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat. W przeciętnym miesiącu w 2019 roku zjedliśmy ich ponad dwa razy więcej niż w roku 2017.

Pyszne.pl i Takeaway.com

Marka Pyszne.pl należy do Takeaway.com – wiodącego serwisu do zamawiania jedzenia online w Europie kontynentalnej i Izraelu. Firma koncentruje się na łączeniu konsumentów i restauracji za pośrednictwem swojej platformy. Współpracując z blisko 50 tys. restauracji, Takeaway.com oferuje szeroki wybór jedzenia. Spółka współpracuje głównie z restauracjami świadczącymi dowóz we własnym zakresie. Oprócz tego Takeaway.com oferuje w 91 miastach w dziesięciu krajach dowóz dla restauracji, które nie realizują go we własnym zakresie.

Założona w 2000 roku grupa szybko wzrosła i stała się wiodącym serwisem do zamawiania jedzenia online w Europie kontynentalnej, działającym w Holandii, Niemczech, Polsce, Belgii, Austrii, Izraelu, Szwajcarii, Luksemburgu, Portugalii, Bułgarii i Rumunii. W ciągu 12 miesięcy do końca czerwca 2019 r. Takeaway.com przetworzyło ponad 123 miliony zamówień, złożonych przez 16,7 miliona unikalnych użytkowników.

Zatrudniająca ponad 4,5 tys.  pracowników grupa przetworzyła zamówienia o wartości 2,3  miliardów euro i osiągnęła przychód w wysokości prawie 315 milionów euro w okresie dwunastu miesięcy do końca czerwca 2019 roku. Takeaway.com jest notowane  na giełdzie Euronext Amsterdam (AMS: TKWY).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.