Dynamiczna ekspansja i customer experience WAK

Wrocławska Akademia Kulinarna, właściciel konceptów franczyzowych Kuchnia Marche, Express Oriental, Sevi Kebab i Lepione, rozwija sieć i prezentuje nowe formaty swoich lokali.

Lepione to koncept, który ma duży potencjał i intensywnie się rozwija. W ostatnim czasie nowe otwarcia restauracji pod tym szyldem miały miejsce m.in. w Centrum Riviera w Gdyni. Siłą brandu są tradycyjne, dobrze znane smaki, przywodzące na myśl skojarzenia z rodzinną, domową kuchnią. Doskonała jakość potraw i smak to nie wszystko. Eksperci WAK stale pracują nad optymalizacją customer experience – po to, by jedzenie posiłków w każdym z lokali budziło jak najlepsze emocji i na długo pozostawało w pamięci.

Nowe lokale Kuchnia Marche oraz Express Oriental

Restauracje Kuchnia Marche oraz Express Oriental, ze wspólną strefą stolikową to z kolei nowy pomysł właścicieli sieci na lokale w Szczecinie, w CH Galaxy, które zostały otwarte pod koniec 2019 r. – Przy projektowaniu obu restauracji korzystaliśmy z koncepcji kilku biur projektowych. Zebraliśmy najlepsze pomysły, kreatywnie łącząc je ze sobą, co dało świetny efekt. Przestrzeń jest nowoczesna, przytulna oraz zaprojektowana zgodnie z najświeższymi trendami w designie, a co najważniejsze – w pełni funkcjonalna – mówi Joanna Gniazdowska, główny projektant WAK. To już trzeci lokal Kuchni Marche, który wzbogacił kulinarną mapę Szczecina. W pierwszym kwartale 2020 zaplanowane są kolejne otwarcia (m.in. restauracji Sevi Kebab w  Galerii Rzeszów).

– Jesteśmy na takim etapie rozwoju i zaawansowania, że z coraz większą uwagą obserwujemy rynki zagraniczne, gdzie nasza oferta ma ogromny potencjał. Prowadzimy kilkanaście zaawansowanych rozmów z potencjalnymi partnerami biznesowymi w kilku krajach i wygląda na to, że 2020 r. będzie przełomowy w kontekście rozwoju poza granicami Polski – zapowiada Project Manager, Agnieszka Żółkiewicz.

Ponad 100 lokali w sieci WAK

Obecnie WAK zarządza ponad setką lokali gastronomicznych w całej Polsce. Spółka skutecznie wdraża strategię Save The Planet. W lokalach, prowadzonych przez franczyzobiorców Wrocławskiej Akademii Kulinarnej, organizowane są regularne wyprzedaże. Codziennie, w ostatniej godzinie otwarcia, cały asortyment jest sprzedawany za 50 proc. ceny. Takie rozwiązanie daje wiele korzyści: klienci kupują pełnowartościowe posiłki, oszczędzając pieniądze i zyskując pewność, że następnego dnia świeże menu zostanie przygotowane od początku. Natomiast restauracja działa w duchu idei „Too Good To Go”, unikając marnotrawienia żywności.

– Od początku istnienia każdej z marek przyświecała nam jasno określona misja: chcemy serwować zawsze świeże i smaczne dania, wykonane z najwyższej jakości składników od lokalnych dostawców, a wszystkie produkty wykorzystywać w pełni, zgodnie z zasadą less waste – podkreśla Beata Jankiewicz, Prezes Wrocławskiej Akademii Kulinarnej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.