Trzy sklepy Kontigo w trzech galeriach Gemini Park

Marka Kontigo zainwestowała w najem powierzchni we wszystkich trzech centrach handlowych należących do Gemini Holding. Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wchodzi do centrów handlowych Gemini Park. Łącznie marka wynajęła ponad 350 mkw. – 100 mkw. w Tychach, 126 mkw. w Bielsku-Białej i 127 mkw. w Tarnowie. Pierwszy z salonów niedawno został otwarty.

Firma Gemini Holding jest wystawcą SCF Exhibition&Awards 2020.

– Kontigo to dynamicznie rozwijający się w Polsce koncept kosmetyczny, który doskonale wpasowuje się zarówno w oferty centrów Gemini Park, ich rodzinny charakter, jak również w potrzeby klientów na naszych lokalnych rynkach.  Co więcej, sieć dopełnia już zastany tenant-mix, wnosząc do niego wiele nowych produktów i marek pożądanych przez klientów, a dotąd nieobecnych naszych centrach handlowych w Tychach, Bielsku-Białej i Tarnowie – mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease w Gemini Holding.

I rzeczywiście, klienci znajdą w ofercie sklepu wiele nowości. W tym kosmetyki do makijażu i manicure oraz do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ciekawostką salonu jest szeroka propozycja popularnych obecnie kosmetyków azjatyckich oraz kosmetyków naturalnych. Wśród dostępnych w sklepie marek można znaleźć wiele obecnych tylko w tej sieci m.in. HAO Natura, WaterMellow, You-niverse, FRUITYlab, Biolove czy Mystik Warsaw. Unikalność marek oraz samego konceptu sprawia, że nowy salon nie jest konkurencyjny ani w stosunku do już działających w galerii drogerii, ani obecnych tu perfumerii.

Gemini rozwija ofertę kosmetyczną

Dla Gemini Park Tychy, od którego rozpoczyna się seria otwarć salonów Kontigo, jest to już 14 najemca w segmencie zdrowia i urody, a także już 10 marka, która w tym roku wchodzi do tej największej w Tychach galerii. Oprócz Kontigo, w jej ofercie znaleźć można sklepy m.in. Douglas, Rossmann, Yves Rocher, Endorphine, Hebe, Inglot i Ziaja.

– Od otwarcia galerii w marcu 2018 roku stale pracujemy nad rozwojem segmentu zdrowia i urody. Z jednej strony, wypełniamy go doskonale znanymi markami kosmetycznymi i drogeriami, działającymi od lat na polskim rynku, z drugiej sięgamy także odważnie po nowe koncepty, których oferta może zaciekawić klienta. W efekcie, tworzymy nie tylko bardzo różnorodną, ale także najpełniejszą dziś na lokalnym rynku ofertę kosmetyczną, która zajmuje już około 5 proc. GLA tyskiego centrum handlowego – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

Także w dwóch pozostałych centrach Gemini Park, Kontigo zasili oferty zdrowia i urody. W Gemini Park Bielsko-Biała segment ten wypełnia już 17 marek, w tym m.in. Douglas, Inglot, Hebe, Rossmann, Ziaja, Yves Rocher, NeoNail czy Semilac.  Otwarcie Kontigo będzie już 12 otwarcie w ciągu ostatniego roku. Od początku 2019 roku ofertę bielskiego centrum handlowego wzmocniły marki m.in. Only, Tatuum, Dealz, Fine Wine, Tami, Cindirella oraz lokale Costa Coffee i Silver Dragon. Zyska także oferta Gemini Park Tarnów. Kontigo będzie tutaj 14 sklepem w segmencie zdrowia i urody. Dołączy tym samym do takich marek jak Douglas, Hebe, Inglot, Rossmann czy Ziaja.

Jak podkreśla Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding, nie jest to pierwszy przypadek. kiedy marka kosmetyczna decyduje się wejść do wszystkich centrów handlowych Gemini Park. Wręcz przeciwnie. – Zdecydowana większość obecnych u nas marek kosmetycznych i drogerii ma swoje salony we wszystkich trzech obiektach z naszego portfolio. Przykładem jest Douglas, Rossmann, Inglot czy Hebe. Dlatego cieszy nas, że także Kontigo zdecydowało się na taki krok – mówi.

Rodzinne centra Gemini z akcentem lifestylowym

Skąd takie zainteresowanie ze strony rynku beauty? Zdaniem Malcharek, decyduje przede wszystkim potencjał obiektów oraz atrakcyjność rynków, na których działają. – Wszystkie nasze galerie pozycjonowane są dziś jako centra rodzinne, ale z mocnym modowym i lifestylowym akcentem, wyrażony zarówno w tenant-mix’ie, jak i w aktywności marketingowej. To element, który przyciąga marki, zwłaszcza z segmentu fashion oraz beauty&health – mówi.

– Nie bez znaczenia jest także rynkowa pozycja obiektów. Wszystkie trzy centra handlowe są mocno osadzone na swoich rynkach. Bielski obiekt ma już ponad 10 lat, tarnowski prawie 10, a tyski z sukcesem umacnia się na Śląsku od otwarcia w marcu 2018 roku. Ponadto, dzięki skutecznej strategii leasingowej, przemyślanemu marketingowi oraz inwestycjom każde z centrów systematycznie zwiększa zasięg oddziaływania, powiększając tym samym rynek, na którym może działać najemca – wyjaśnia Malcharek.

Dla sieci kosmetycznych atrakcyjny jest także profil klienta Gemini Park. Z racji tego, że są to centra rodzinne, odwiedzają je osoby w różnym wieku, mające różne potrzeby zakupowe związane z kosmetykami. – Wśród naszych klientów dominują dziś rodziny, z tym, że są to rodziny wielopokoleniowe.  Nie brakuje więc nastolatków, 20-40-latków, klientów 50+, a nawet osób dojrzałych. Taki rozstrzał demograficzny sprawia, że sklepy z kosmetykami mają znacznie większą pulę potencjalnych klientów, a co za tym idzie osiągają zadowalające wyniki – mówi Malcharek.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.