CREAM: mocne zakończenie roku w Galerii Askana

Zarządzana przez CREAM, Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. notuje bardzo dobre wyniki. Dynamika odwiedzalności w grudniu wskazuje na ponad 5 proc. wzrost do analogicznego miesiąca roku poprzedniego, natomiast obroty w listopadzie wzrosły o 4 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Firma CREAM jest wystawcą SCF Exhibition&Awards 2020.

Zarówno odwiedzalność, jak i obroty w II połowie 2019 roku wykazywały pozytywny trend, co potwierdza, że obrana strategia i synergia wielu działań owocują dobrymi wynikami, a proponowana oferta cieszy się zainteresowaniem klientów.   Pomimo istotnych zmian w postaci niedziel niehandlowych, założenia dalszego trendu dodatniego w obszarze osiąganych wskaźników sprawdzają się.

– Pozytywne zmiany w zakresie tenant mixu i wprowadzenie w tym roku do Galerii Askana marek dotąd nieobecnych w Gorzowie m.in. Venezii oraz marki Femestage Evy Minge, pokazuje że CREAM na bieżąco reaguje na zmiany rynkowe, odpowiednio je modyfikuje i dostosowuje do aktualnych realiów. Duża i silna marka jaką jest Rossmann również przedłużyła z nami umowę na kolejne lata –  podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM.

Udany rok dla Galerii Askana

Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager marketingu dodaje. – To był bardzo pozytywny rok. Nasza aktywność marketingowa, nowatorskie pomysły i reagowanie na potrzeby klientów są doceniane. Współpraca z miastem i lokalnymi instytucjami, nawiązanie nowej współpracy m.in. z projektantką Natalią Ślizowską, utworzenie jedynej w mieście strefy coworkingowej, nietuzinkowy spot reklamowy. To jedynie kilka przykładów naszych projektów, które spotkały się z uznaniem mieszkańców i branży. Przed nami kolejne wyzwania i nowe realizacje – mówi Anna Sip.

Silna pozycja Galerii Askana na rynku jest doceniana, co potwierdzają pozytywne trendy, dobre wyniki oraz szeroka współpraca z lokalnymi instytucjami i działaczami ceniącymi Askanę za profesjonalizm, odwagę w działaniu i otwartość na ciekawe pomysły.

Ponad 100 butików w Galerii Askana

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Media Expert, Rossmann, Pizza Hut oraz Restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana.

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnycmi. Firma świadczy takie usługi, jak asset management, property management, leasing powierzchni handlowych i biurowych, marketing, finanse i księgowość oraz obsługa prawna. CREAM skupia się na zarządzaniu operacyjnym i strategicznym oraz usługach doradztwa inwestycyjnego, operacyjnego, działań deweloperskich i project managementu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.