Costa Coffee nawiązuje współpracę z Foods by Ann

Największa ogólnopolska sieć kawiarni nawiązuje współpracę z firmą Foods by Ann, której współwłaścicielką jest popularna trenerka fitness i propagatorka zdrowego stylu życia – Anna Lewandowska. Od początku Nowego Roku w kawiarniach Costa Coffee są dostępne zdrowe przekąski od Foods by Ann.

– Jesteśmy bardzo dumni, że sieć kawiarni Costa Coffee rozszerzając swój asortyment przekąsek i poszukując zdrowych alternatyw, zaprosiła Foods by Ann do przygotowania unikatowych, zdrowych propozycji. Cieszymy się, że będziemy jeszcze bliżej naszych klientów – mówi Karol Błaszczyk, współwłaściciel Foods by Ann.

Wprowadzenie do oferty sieci kawiarni produktów z serii Foods by Ann wpisuje się w misję firmy. Costa Coffee dopasowuje się do gustów wszystkich swoich klientów – w tym także osób prowadzących zdrowy tryb życia czy dbających o linię. Batoniki Foods by Ann są w 100 proc. naturalne, stworzone z jakościowych składników, bez dodatku białego cukru, bez sztucznych barwników, GMO czy laktozy.

Od stycznia tego roku we wszystkich kawiarniach sieci Costa Coffee można kupić batoniki z serii Foods by Ann, które zostały stworzone na wyjątkowe zaproszenie marki Costa Coffee i są dostępne wyłącznie w sieci kawiarni Costa.

Costa Coffee i Foods by Anna

Costa Coffee to globalna sieć kawiarni, założona w Londynie. Aktualnie Costa Coffee posiada ponad 3,8 tys. lokali na całym świecie, w tym  2,4 tys. w Wielkiej Brytanii, ponad 1,4 tys. w 31 krajach, a także prowadzi 8 tys. samoobsługowych urządzeń Costa Express. W Polsce firma obecna jest od 2010 roku, gdzie prowadzi 150 kawiarni. Rocznie spółka otwiera około 20 nowych lokali zarówno w największych miastach Polski jak i tych mniejszych mających od 100 do 300 tys. mieszkańców. Obecnie ponad połowa kawiarni Costa Coffee w Polsce znajduje się w centrach handlowych.

Sieć Foods by Anna działa na poslkim rynku od 2016 roku. Początkowo prowadziła sklep internetowy, a w listopadzie 2018 zdecydowała się na rozwój w formie punktów stacjonarnych. Pierwszy punkt otwarto w Royal Wilanów w Warszawie, kolejny pojawił się w Poznaniu. Spółka HPBA Group Sp. z o.o. sp. k do której należy marka, zamierza otwierać kolejne punty w większych miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, Katowicach i Warszawie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.