Kontigo debiutuje w Łodzi. Wybór padł na Manufakturę

Kontigo jest kolejną marką, która na swój łódzki debiut wybrała Manufakturę. Salon mieści się na piętrze galerii handlowej i ma powierzchnię 105,89 mkw.

– To jedno z najbardziej prestiżowych miejsc handlowych w Polsce. Postindustrialny budynek nadaje wyjątkowy charakter przestrzeni handlowej i idealnie pasuje do wysokich standardów wyznawanych przez naszą firmę – mówi Rita Amaral – Dyrektor Generalny Kontigo.

Drogerie Kontigo

Kontigo, jedna z najprężniej rozwijających się sieci sklepów kosmetycznych, właśnie zadebiutowała w Manufakturze. Marka oferuje wyspecjalizowany i unikatowy asortyment produktów kosmetycznych do makijażu, pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, zapachy i akcesoria. Klientki znajdą w każdym sklepie specjalnie wydzielone strefy kosmetyków naturalnych i azjatyckich oraz strefę wodną, na której mogą przetestować m.in. peelingi, żele pod prysznic i inne produkty do pielęgnacji. Kontigo zapewnia swoim gościom nie tylko wyjątkową obsługę o indywidualnym charakterze, ale też uporządkowane, higieniczne strefy do testowania produktów z naturalnym oświetleniem, jak również usługę makijażu. Wyspecjalizowany personel oferuje pomoc w dobraniu idealnych produktów oraz edukację w zakresie metod ich aplikacji.

Kontigo swoją rozpoznawalność buduje we współpracy z topowymi polskimi influencerami: na eventach marki można było spotkać m.in. Maffashion, Jessikę Mercedes, czy Little Mooonster96. Make-up designerem marki jest Harry Jefferson, znany w sieci jako Harry J Make Up.

Łódzka Manufaktura

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.