Spółka Monnari z sukcesem zakończyła 2019 rok

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Monnari Trade w grudniu 2019 roku wyniosły ok. 40,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 9,21 proc.

Jak podała spółka w komunikacie, przychody za grudzień 2019 r. obejmują ok. 2,4 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów w czwartym kwartale 2019 roku wyniosły ok. 94,9 mln zł (wzrost o 12,31 proc. w ujęciu rok do roku), a w całym 2019 r. wyniosły 278,4 mln zł, czyli o 15,23 proc. więcej niż w 2018 r.

Spółka podała, że przychody za czwarty kwartał 2019 r. obejmują ok. 6,4 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017. W 2019 r. przychody te wynosiły ok. 17,4 mln zł.

Rozwój sieci sprzedaży Monnari

Istniejąca od 2000 roku spółka Monnari Trade S.A. regularnie inwestuje w swoje salony. Strategia spółki zakłada powiększenie powierzchni dotychczasowych placówek handlowych oraz otwarcia nowych salonów. Dodatkowo, nowy koncept sprzedaży Monnari zakłada większą powierzchnię handlową poszczególnych lokali, stąd nowe salony mają metraż powyżej 200 mkw.

Sklepy zlokalizowane są w centrach handlowych i galeriach, a trzy z nich przy ulicach handlowych w centrum Warszawy, Łodzi i Zakopanem. Produkty Monnari dostępne są również przez sklep internetowy.

Salony sprzedaży (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych. Sieć obecna jest na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.