Rosyjski potentat e-commerce zadebiutował w Polsce

WildBerries, największa rosyjska platforma internetowa oferująca ok. 15 tys. marek odzieżowych, zadebiutowała w naszym kraju. Polska to pierwszy rynek unijny, na którym pojawiła się ta marka. Docelowo w Polsce ma powstać nawet 100 punktów odbioru internetowych zakupów.

Platforma Wildberries powstała w 2003 roku. Oferuje szeroki wybór odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej, a także obuwie, akcesoria, czy zabawki. Łącznie w ofercie ma produkty ok. 15 tys. marek – rosyjskich i zagranicznych.

Ekspansja WildBerries w Polsce

Do tej pory, poza Rosją, firma działała również na Białorusi, w Armenii, Kazachstanie i Kirgizji. Według danych podawanych przez firmę, jej obroty wyniosły w 2019 roku równowartość 12,47 mld złotych. Jak przekonują zarządzający WildBerries, w tym roku obroty mają znacząco wzrosnąć. Warto dodać, że założycielką i właścicielką firmy Wildberries jest Tatiana Bakalchuk, która w rankingu Forbesa uznawana jest za drugą najbogatszą kobietą w Rosji.

Jak podaje Dziennik Zachodni, Wildberries zamierza otworzyć w Polsce nawet 100 punktów odbioru zamówień wyposażonych w przymierzalnie z lustrami. Pierwsze takie miejsce już działa w Warszawie przy ul. Bukowińskiej. Bezpłatna dostawa zamówionego towaru będzie też możliwa poprzez kuriera.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.