B. Gierszewska-Mroziewicz, Neinver: silne międzynarodowe marki bacznie obserwują rynek

– Rośnie zasobność portfeli Polaków, co dostrzegają najemcy i zarządcy obiektów handlowych. Silne międzynarodowe marki bacznie obserwują rynek, a to oznacza ciekawe debiuty w 2020 roku, zarówno w outletach, jak i regularnych centrach handlowych – mówi dla Retailnet Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce, Central Europe Asset Management Director.

Polski rynek obiektów handlowych wciąż pozostaje atrakcyjny dla inwestorów, czego dowodem są duże transakcje, które obserwowaliśmy w mijającym roku. Nie brakowało spektakularnych premier nowych obiektów, jak Silesia Outlet czy Galeria Młociny, choć czas intensywnego przyrostu powierzchni handlowych mamy już za sobą. Inwestorzy i zarządcy stawiać będą teraz na rozbudowy, ulepszanie konceptów sprzedażowych i kreowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych wśród klientów. Przy tak dużym nasyceniu rynku warto wyróżniać się też skutecznymi kampaniami reklamowymi i efektywnymi akcjami, wspierającymi sprzedaż. Powodzeniem cieszyć się będą lokalne parki handlowe czy miejskie obiekty wielofunkcyjne i oczywiście outlety.

Centra Factory kolejny rok z rzędu notowały wzrost wartości sprzedaży

Klienci centrów wyprzedażowych coraz częściej postrzegają je jako miejsca modne, w których warto robić markowe zakupy w obniżonych cenach. Mimo mniejszej liczby dni handlowych nasze obiekty nie straciły na atrakcyjności. Centra Factory z portfolio Neinver kolejny rok z rzędu zanotowały wzrost wartości sprzedaży. Klienci przyjeżdżają nieco rzadziej, ale kupują bardziej kompleksowo, wydając większe kwoty. Dalsze wyłączenie niedziel handlowych nie powinno mieć już dużego wpływu na rynek, bo minione dwa lata pozwoliły nam oswoić się z nową sytuacją.

Rośnie zasobność portfeli Polaków, co dostrzegają najemcy i zarządcy obiektów handlowych. Silne międzynarodowe marki bacznie obserwują rynek, a to oznacza ciekawe debiuty w 2020 roku, zarówno w outletach, jak i regularnych centrach handlowych. Spowolnienia gospodarczego na razie nie widać w branży, choć w budowaniu strategii na kolejne lata, warto uwzględnić ten scenariusz i dobrze się do niego przygotować. Sukcesów w Nowym 2020 Roku!

Autorką komentarza jest Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce, Central Europe Asset Management Director.

 

Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i Factory. Firma Neinver, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.

Neinver w Polsce zarządza siecią czterech outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie i Poznaniu oraz centrum Silesia Outlet w Gliwicach i parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.