Vendo Park w Łasku otwarty. Nowe marki zadebiutowały w mieście

Trei Real Estate, międzynarodowy deweloper i zarządca nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych konsekwentnie realizuje strategię rozwoju biznesu w Polsce i powiększa portfolio nieruchomości handlowych, które aktualnie zawiera już piętnaście parków handlowych. Inwestor pod koniec 2019 roku otworzył Vendo Park w Łasku, który jest w 100 proc. skomercjalizowany, a wszystkie otwarte w nim sklepy miały tym samym swój debiut w tym mieście.

Firma Trei jest wystawcą wiosennej edycji SCF 2020 Exhibition & Awards. Targi odbędą się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Vendo Park w Łasku

W gronie najemców znalazły się marki odzieżowe Top Secret i Sinsay oraz sklep sportowy Martes Sport. Ofertę Vendo Parku uzupełniła też drogeria Hebe, Neonet oferujący artykuły AGD-RTV, a także sieci Action oraz KiK. Park handlowy w Łasku, którego budowa rozpoczęła się w maju, dostarczył łącznie 4,5 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni zakupowej, a całkowity koszt jego budowy wyniósł ponad 5,3 mln euro.

– Vendo Park w Łasku cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem najemców, w momencie startu budowy mieliśmy zajęte 90 proc. powierzchni. Otworzyliśmy siedem sklepów i niezmiernie cieszymy się, że są to marki nowe, których do tej pory w mieście nie było. Zależy nam na tym, aby nasz projekt pełnił funkcję lokalnego centrum zakupowego oraz dostarczał kompleksową ofertę. Park handlowy w Łasku doskonale pokazuje również sukces, jaki odnosi ten format handlowy na polskim rynku – jeszcze do niedawna sieci odzieżowe były obecne tylko w dużych galeriach na terenie największych polskich aglomeracji, a teraz coraz częściej decydują się na ekspansję w ramach mniejszych projektów znajdujących się w miastach poniżej 30 tys. mieszkańców – komentuje Jacek Wesołowski, Dyrektor Zarządzający Trei Real Estate Poland. 

Vendo Park to dopiero początek inwestycji Trei w Łasku. Na działce o powierzchni ponad 2,6 ha deweloper zrealizuje jeszcze budynek dla restauracji McDonald’s, której otwarcie zaplanowano na 2021 r. Tuż obok parku handlowego powstanie również supermarket Lidl, który ma być gotowy w kwietniu przyszłego roku. Vendo Park jest wyposażony w duży parking, który pomieści ok. 130 samochodów, a całość inwestycji dostarczy ponad 260 miejsc parkingowych. Jest to czwarty park handlowy zrealizowany przez Trei w województwie łódzkim, wcześniej inwestor otworzył podobne obiekty w Skierniewicach, oraz dwa w Łodzi.

W ubiegłym roku Trei otworzył pięć Vendo Parków: w Bytowie, Ostrołęce, Pułtusku, Łasku i Kobyłce, o łącznej powierzchni najmu ponad 18 tys. mkw. Tym samym deweloper zainwestował na polskim rynku kolejne ponad 25 milinów euro. W budowie znajdują się parki handlowe w Płocku i Jaworze, których otwarcie zaplanowano na 2020 r.

– Pod koniec roku rozpoczęliśmy również budowę parków handlowych w Częstochowie i Solcu Kujawskim. Przyjęta przez nas strategia zakłada otwarcie w tym roku siedmiu Vendo Parków w Polsce, natomiast w całej Europie dążymy do budowy portfolio 50 obiektów – dodaje Jacek Wesołowski

Trei posiada aktualnie dwadzieścia cztery Vendo Parki zlokalizowane w Europie, w tym piętnaście znajduje się w Polsce. Firma jest nie tylko deweloperem, ale również samodzielnie zarządza parkami handlowymi.

Trei Real Estate

Trei Real Estate GmbH z siedzibą w Mülheim an der Ruhr, inwestuje, rozwija i zarządza dostosowanymi do indywidualnych potrzeb mieszkaniami i nieruchomościami komercyjnymi. W kontekście długoterminowej strategii, spółka zależna należąca w całości do niemieckiej grupy Tengelmann koncentruje się na inwestycjach w nieruchomości w Niemczech, Polsce, Czechach, na Słowacji, w Portugalii i USA. Oprócz istniejącego portfela o wartości około 1.1 miliarda EUR, Trei Real Estate GmbH, realizuje projekty o łącznej wartości około 850 milionów euro. Pod marką Vendo Park firma buduje i wynajmuje parki handlowe w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.