Lidl wprowadza w Polsce usługę mobilnych płatności

Już w lutym może ruszyć w Polsce system Lidl Pay, czyli usługa płatności mobilnych wprowadzona przez niemiecką sieć dyskontów Lidl.

Testy nowej usługi trwały kilka miesięcy i jak wynika z nieoficjalnych jeszcze informacji, przebiegły pomyślnie. To oznacza, że usługa Lidl Pay może zostać udostępniona klientom już w lutym.

Lidl Pay – nowe mobilne narzędzie od Lidla

Jak działa ten system? W celu skorzystania z mobilnych płatności Lidl Pay niezbędne jest oczywiście ściągnięcie i zainstalowanie aplikacji Lidl Plus, a następnie podpięcie do niej karty płatniczej. Po autoryzacji aplikacji możliwe będzie już płacenie w sklepach Lidl za pomocą własnego smartfona. Takie rozwiązanie Lidl wprowadził niedawno już na rynku hiszpańskim. Funkcjonalność jest zgodna ze standardami bezpieczeństwa płatności PCI.

– Aby ułatwić klientom planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus. Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e -paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzystają już ponad 4 miliony użytkowników, a niedługo pojawi się w niej także możliwość wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Dynamiczny rozwój sieci Lidl w Polsce

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 32 krajach istnieje około 10.5 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 670.

Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

W sklepach Lidl znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowych placówkach, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.