Wkrótce ruszy drugi lokal MAX Premium Burgers w Warszawie

Już 22 stycznia br. w centrum handlowym Złote Tarasy otwarta zostanie kolejna restauracja szwedzkiej sieci restauracji MAX Premium Burgers. Miłośnicy skandynawskich burgerów będą mogli skorzystać z bogatej oferta dań mięsnych i bezmięsnych.

Najnowsza restauracja szwedzkiej sieci MAX, będzie siódmą w Polsce i drugą w Warszawie. MAX będzie zlokalizowany na trzecim, ostatnim piętrze centrum handlowego Złote Tarasy, a jego powierzchnia wyniesie 322,30 mkw. Do dyspozycji gości będzie 66 miejsc siedzących oraz 7 kas ekspresowych.

Siódmy punkt MAX Premium Burgers w Polsce

– Bardzo selektywnie i uważnie podchodzimy do lokalizacji naszych restauracji, ponieważ zależy nam, aby MAX był obecny w najlepiej skomunikowanych miejscach w Polsce i docierał do szerokiego grona odbiorców. Poprzez otwarcie naszej restauracji w centrum handlowym Złote Tarasy, wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, którzy chcą być blisko najważniejszych wydarzeń i jednocześnie poszukują smacznej oraz dobrej jakości oferty burgerów mięsnych oraz bezmięsnych. – komentuje Jerzy Jakubiak, Country Manager Poland w MAX Premium Burgers.

MAX-a na tle konkurencji wyróżnia długotrwałe zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, będące główną wartością przedsiębiorstwa. MAX jest pierwszą na świecie siecią restauracji, która wprowadziła oznaczenia śladu węglowego na swoich produktach w menu, które od czerwca 2018 roku jest w pełni pozytywne dla klimatu.

Najstarsza szwedzka sieć restauracji

MAX to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w badaniach konsumenckich i wybierany jako „najlepszy burger w Szwecji”.

Według najnowszego „Swedish Brand Award” MAX już 18. raz z rzędu otrzymał status: „najbardziej zadowoleni goście w Szwecji”. W 2017 i 2019 roku MAX Premium Burgers zwyciężył w ślepych testach smaku przeprowadzonych we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Z pierwszego badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59 proc. respondentów, pokonując tym samym burgery Big Mac z McDonald ’s oraz Whopper z Burger King. Drugie badanie wykazało, że na czekoladowego Shake’a Premium MAX-a postawiło 50 proc. badanych, wyprzedzając Shake’a o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake’a Deluxe Czekolada z KFC. MAX jest pierwszą siecią fast food na świecie, która oznacza swoje menu wartościami CO2. 14 czerwca 2018 roku MAX rozpoczął kampanię „Burgery pozytywne dla klimatu”, dzięki której każdy kęs burgera z MAX będzie pomagał w walce ze zmianami klimatycznymi. Firma realizuje tę ideę poprzez działania w trzech obszarach. Po pierwsze, MAX mierzy 100 proc. emisji na każdym etapie produkcji, jak i w ramach działalności samej restauracji. Po drugie, firma systematycznie obniża własną emisję CO2. Po trzecie, MAX usuwa co najmniej 110 proc. emisji, czyli nie tylko niweluje ślad węglowy z całej produkcji, ale absorbuje ekwiwalent kolejnych 10% emisji, co oznacza, że pomaga zmniejszyć ogólny poziom gazów cieplarnianych w atmosferze.

W 2019 roku MAX został wyróżniony za swoje „Menu pozytywne dla klimatu” przez ONZ w konkursie Global Climate Action Award w kategorii „Go Climate Neutral Now” i był jedyną europejską marką nagrodzoną przez ekspertów. Obecnie sieć zatrudnia ok. 5,5 tys. pracowników w 150 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2018 roku wyniósł 360 milionów euro.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.