Starbucks rozwija sieć w Poznaniu

Sieć Starbucks wynajęła 226 mkw. powierzchni w nowoczesnym budynku handlowo-usługowym Półwiejska 2 w centrum Poznania. W transakcji doradzała międzynarodowa firma doradcza Colliers International. Otwarcie nowej kawiarni miało miejsce 30 grudnia 2019 roku.

Lokal największej globalnej sieci kawiarni został otwarty w nowoczesnym obiekcie typu mixed-use, znajdującym się w samym sercu Poznania.

— Nowy lokal przy Półwiejskiej 2, ze względu na strategiczne położenie w centrum miasta, ma duży potencjał. Mamy nadzieję, że z tego i innych względów kawiarnia szybko zyska sympatię i stanie się ulubionym miejscem spotkań Poznaniaków — mówi Vedran Modric, Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.

— Bardzo się cieszymy, że znana, międzynarodowa marka z portfela Amrest dołączyła do najemców Półwiejskiej 2, uzupełniając tym samym ofertę kawiarniano-gastronomiczną budynku — mówi Anna Radecka-Łysiak, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International.

Półwiejska 2 to pięciokondygnacyjny budynek klasy A o powierzchni użytkowej 9100 mkw., oferujący część handlowo-usługową na dwóch poziomach oraz część biurową.

Półwiejska

Starbucks zarządza obecnie siecią 73 lokali w 10 polskich miastach. Firma zapowiada jednak, że w najbliższym czasie zamierza kontynuować ekspansję na kolejne miasta. Decyzja nie jest bezpodstawna – według najnowszego raportu Café Monitora, Starbucks został wybrany ulubioną kawiarnią sieciową Polaków (wskazało ją 23 proc. respondentów). Prezydent marki na Europę Centralną, Mateusz Sielecki, przyznaje, że Starbucks traktuje to jako duże wyróżnienie, ale też wyzwanie.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy.

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz konceptów: Blue Frog, Kabb, Bacoa oraz Sushi Shop. Obecnie Spółka zarządza ponad 2100 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 26 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Anglii, Portugalii, Francji, Austrii, Belgii, Armenii, Iranie, Luksemburgu, Szwajcarii, Azerbejdżanie, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Niemczech, Chinach oraz we Włoszech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.