HubStyle i Biedronka nawiązały współpracę

HubStyle, właściciel sportowej marki odzieżowej Cardio Bunny, rozpoczyna współpracę z siecią Biedronka. Limitowana kolekcja trafi do sklepów w poniedziałek 20 stycznia. Wartość pierwszego kontraktu wynosi 1,78 mln i obejmuje sklepy w całej Polsce.

W ofercie popularnej sieci sklepów znajdą się komplety dresów, legginsy i t-shirty. Kolekcja została zaprojektowana na wyłączność, co oznacza, że nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży.

– Współpraca z Biedronką to kolejny krok w stronę rozwoju nowych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki Cardio Bunny na lokalnych rynkach. Dzięki umowie z niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w Polsce, dotrzemy do nowych klientek, które będą miały możliwość poznania naszych wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach – komentuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.

W grudniu HubStyle zrealizował podobny projekt z siecią Lidl. Do sprzedaży trafiła limitowana kolekcja sukienek marki Sugarfree. Sylwestrowe kreacje cieszyły się dużym zainteresowaniem klientek.

Rozwój sieci sprzedaży Hubstyle

HubStyle prowadzi sprzedaż produktów marek Sugarfree i Cardio Bunny w e-commerce, a także systematycznie rozwija sieć sklepów stacjonarnych w formacie franczyzowym. W ostatnim czasie firma otworzyła swoje butiki między innymi w Białymstoku, Legnicy, Bielsko‑Białej oraz w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

– Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy w naszej działalności i konsekwencja nastawienia się na sprzedaż omnichannel i bliski kontakt z naszymi klientkami. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć nasze produkty, jak również odebrać zamówienia ze sklepu internetowego – mówi Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.

HubStyle rozwija sieć franczyzową i partnerską współpracującą z kanałem e-commerce. Marka stawia na galerie handlowe, jednak nie zamyka się na inne możliwości. Preferowana powierzchnia lokalu to 110-150 mkw. Sieć jest rozwijana w oparciu o system franczyzowy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.