Nominowani do nagrody Retailers’ Awards 2020 w kategorii Food & Beverage Expansion

Salad Story, Olimp, Mihiderka, Nutri Mind, Pasibus i Kuchnia Marche – to marki które powalczą o nagrodę SCF Retailers’ Awards 2020. Koncepty zostały nominowane w kategorii Food & Beverage Expansion. Zwycięzców poznamy podczas SCF 2020 Exhibition & Awards. Tegoroczna edycja Forum jest wyjątkowa – po raz pierwszy będzie dwudniowa. Odbędzie się w dniach 31 marca-1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Do kategorii Food & Beverage Expansion Jury konkursu wybrało 6 konceptów gastronomicznych, które w 2019 roku wyróżniły się szczególnie dynamiczną ekspansją. Wszystkie nominowane sieci rozwijają się w centrach handlowych oferując różnorodne formaty handlowe od wysp i punktów gastronomicznych po regularne lokale restauracyjne z odrębnymi strefami konsumpcyjnymi.

– Strefa gastronomiczna w centrum handlowym jest niezwykle istotna. To już nie tylko miejsce odpoczynku po intensywnych zakupach, ale kierunek sam w sobie. Klienci chcą zatrzymać się tam na dłużej i spędzić czas w atrakcyjnym otoczeniu z rodziną bądź znajomymi. Już od co najmniej 5 lat, projekty stref gastronomicznych z urozmaiconą ofertą, pojawiają się zarówno w nowo powstających centrach handlowych, jak i w starszych obiektach, które modernizują swoje powierzchnie i celowo powiększają strefę gastronomiczną kosztem regularnych lokali – mówi Magdalena Frątczak, Szefowa Sektora Handlowego CBRE, Jury konkursu SCF Retailers’ Awards 2020.

Nominowani w kategorii SCF Food & Beverage Expansion:

Salad Story 

Salad Story to jeden z pierwszych i największych na polskim rynku konceptów sieciowych, serwujący klientom dania przygotowane na ich oczach. Pierwszy lokal Salad Story powstał w 2007 roku w Warszawie. Aktualnie sieć tworzy blisko 50 lokali. Salad Story jest operatorem w centrach handlowych i w lokalach ulicznych. Spółka otwiera zarówno lokale własne jak i franczyzowe. Pierwszy lokal franczyzowy powstał w 2009 roku.  Od października 2015 roku firmą samodzielnie zarządza Anna Krajewska. We wrześniu 2017 roku Anna Krajewska powołała do życia drugi brand: WrapMe! by Salad Story.

Nutri Mind

Nutri Mind to operator gastronomiczny prowadzące restauracje w biurowcach, hotelach i centrach handlowych oraz firmę cateringowo-eventową. Firma działa na rynku od 10 lat, prowadzi blisko 30 lokali restauracyjnych i obsługuje ponad 15 tys. klientów dziennie. Nutri Mind sp. z o.o. wynajmuje łącznie ok. 7 tys. mkw. powierzchni restauracyjnej. Renata Waśniewska, dyrektor zarządzająca Grupą podkreśla, że Nutri Mind rozwija się odważnie, ale też bardzo rozsądnie.

Pasibus

Pasibus to popularna sieć burgerowni stworzona przez Dawida Bojarojcia, Jana Kulisiewicza i Piotra Staszczyńskiego. Pierwszy food truck Pasibusa stanął we Wrocławiu w 2013 roku i szybko stał się kultowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w kilkunastu miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu.

Olimp 

Sieć restauracji Olimp to najszybciej rozwijający się w Polsce koncept z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g. Ekspansja sieci prowadzona jest w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców oraz na powierzchniach od 60 do 600 mkw. Aktualnie sieć Olimp tworzy ok. 100 restauracji. Olimp należy do Gastromall Group. Gastromall Group to właściciel kilku marek gastronomicznych, wszystkie rozwijane są w formule franczyzowej: Olimp, Deli Sandwich i Makarun. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r. Gastromall Group zarządza ponad setką lokali w całej Polsce.

Mihiderka

Mihiderka to sieć gastronomiczna założona w roku 2015. Oferuje dania niesmażone, niskoprzetworzone, pozbawione cholesterolu oraz białka zwierzęcego, laktozy, często również bez glutenu. Menu Mihiderki zostało tak skomponowane, by promować kuchnię roślinną niezależnie od preferowanej diety klientów. Aktualnie sieć tworzy 10 lokali. Lokale mają od 40 do 60 mkw. powierzchni. Marcin Krysiński, współwłaściciel sieci, szacuje, że rocznie Mihiderka może otwierać 4-5 nowych lokali.

Kuchnia Marche

Kuchnia Marche to najstarsza i największa sieć należąca do Wrocławskiej Akademii Kilinarnej (WAK). Aktualnie sieć liczy ponad 40 placówek. Kuchnia Marche oferuje tradycyjne dania kuchni polskiej. Goście mogą posmakować tu specjałów, takich jak m.in. naleśniki z prawdziwym twarogiem czy ręcznie lepione pierogi, przygotowywane w widocznym miejscu. Wśród dań mięsnych znajdują się zarówno tradycyjne kotlety schabowe, jak i pieczenie, żeberka, gulasz po węgiersku, pulpety czy steki. Kuchnia Marche to bazar kuchni światowej.

Zwycięzców SCF Retailers’ Awards 2020 poznamy już 31 marca podczas wiosennej dwudniowej edycji SCF 2020 Exhibition & Awards. Ceremonia wręczenia nagród Retailers’ Awards odbędzie się w ramach After Party, w klubie Capitol w Warszawie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.