Dineout Poland – nowa aplikacja do rezerwacji stolików

Dineout Poland to międzynarodowa aplikacja do rezerwacji stolików w restauracjach. Na polskim rynku jest obecna od 2019 roku. Zapewnia wykonanie rezerwacji w czasie rzeczywistym, za pomocą kilku kliknięć, bez czekania w kolejce.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego pojawienia się na polskim rynku i zainteresowania zarówno restauracji, jak i dynamicznie rosnącej liczby użytkowników Dineout Poland. Szczególnie zależało nam na stworzeniu aplikacji przyjaznej użytkownikowi, z intuicyjną obsługą, która już po pierwszym razie zachęca do ponownego skorzystania dzięki wygodzie i prostocie obsługi. Użytkownik nie musi już wykonywać dziesiątek telefonów, żeby znaleźć wolny stolik, bo znajduje te informacje na swoim urządzeniu – podkreśla Blagovest Monev, pomysłodawca i twórca aplikacji Dineout Poland.

Dineout Poland pozwala w wygodnej formie przyjrzeć się mapie restauracji, a następnie kilkoma kliknięciami w dowolnym momencie zarezerwować stolik we wskazanym terminie. W aplikacji znajdują się również informacje o promocjach oferowanych w lokalu, co dodatkowo zachęca klienta do zapoznania się z miejscem, oraz specjalny program lojalnościowy, w ramach którego każda rezerwacja przybliża go do uzyskania dodatkowych benefitów.

Dineout Poland dostępne w Warszawie i Krakowie

Użytkownik w momencie dokonywania rezerwacji może wybrać preferowane miejsce, na przykład w ogródku lub konkretnej sali restauracji. Może również od razu zaznaczyć konieczność skorzystania z krzesełka dla dziecka lub poinformować o urodzinowym charakterze organizowanego spotkania. W oddzielnej zakładce prezentowane są specjalne oferty restauracji, które zainteresują szczególnie odkrywców nowych smaków, chętnie uczestniczących w kulinarnych eventach. Użytkownicy znajdą tu również informacje o restauracjach serwujących aktualnie menu degustacyjne.

Aktualnie z aplikacji mogą korzystać mieszkańcy Warszawy (ponad 50 restauracji) i Krakowa, ale właściciel nie wyklucza włączenia kolejnych polskich miast wraz z rozwojem marki. Obecnie prace skupiają się na zwiększeniu liczby dostępnych lokali. Bezpłatna aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.