Mango debiutuje w Galerii Trzy Korony

Galeria Trzy Korony poszerzyła swoją ofertę o salon hiszpańskiej sieci odzieżowej Mango. Otwarty końcem grudnia 2019 r., sklep o powierzchni 420 mkw jest pierwszym salonem Mango na Sądecczyźnie.

– Obecność Mango w Galerii Trzy Korony to idealne zwieńczenie roku 2019, pełnego – jak oceniamy –  trafnych zmian w składzie najemców. To także odpowiedź na zmieniające się oczekiwania Klientów i nieustanne dopasowywanie oferty do potrzeb lokalnego rynku. Zgodnie z naszymi założeniami, otwarcie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem. Dla nas to kolejny krok umacniający pozycję Galerii Trzy Korony, jako lidera w regionie – mówi Katarzyna Bogdańska, zarządca obiektu.

Mango zostało założone w 1984 roku i dziś jest uznawane za jednego z liderów branży odzieżowej na świecie. Marka, której rodzimym miastem jest Barcelona, posiada rozbudowaną sieć salonów o łącznej powierzchni bliskiej 812 tys. metrów kwadratowych w 110 krajach. W centrach projektowych sieci, każdego roku powstaje ponad 18 tys. modeli ubrań i akcesoriów.

Galeria Trzy Korony o powierzchni najmu 35 tys. mkw.

Galeria Trzy Korony to nowoczesne wielofunkcyjne centrum handlowe, zlokalizowane w samym sercu Nowego Sącza. Na łącznej powierzchni najmu wynoszącej ponad 35 tys. mkw. Klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty handlowo-usługowej oraz największej w regionie oferty gastronomiczno -rozrywkowej. Galeria Trzy Korony posiada także dwukondygnacyjny parking podziemny o pojemności blisko 800 miejsc parkingowych.

W obiekcie znajduje się ponad 120 lokali handlowych. Swojej sklepy mają tutaj popularne sieci odzieżowe, takie jak: portfel 5-ciu marek grupy LPP (Reserved, Cropp, House, Sinsay oraz Mohito),  H&M, Mango, Bershka, Stradivarius, New Yorker, C&A, Pepco, Medicine, Diverse.  Mniejsze butiki reprezentowane są przez następujące marki: Vistula, Lavard, Orsay, Ochnik, Tally Weil, Taranko, Monnari, Lee, Wrangler, Levis, Big Star,  Calzedonia, Gatta czy też Triumph. Z kolei sklepy sportowe stanowią m.in. Martes Sport, 4F, Adidas i Puma. Ofertę sektora modowego dopełniają sklepy obuwnicze reprezentowane m.in. przez: CCC, Deichmann, Kazar, Ryłko, Sizeer i Wojas.

Ponadto w Galerii znajdują się: salon RTV EURO AGD, drogerie Rossmann, Hebe oraz Super-Pharm, sklepy z wyposażeniem wnętrz i akcesoriami (m.in. Home & You oraz Empik), a także wielkopowierzchniowy market spożywczo-przemysłowy – E.Leclerc.

Zaplecze kawiarniano – gastronomiczne zapewniają restauracje Browar, Aromat i Parkowa oraz popularne sieci McDonald’s, KFC, Grycan czy Mount Blanc. Dzięki tak szerokiej ofercie oraz licznym udogodnieniom dla rodzin (m.in. specjalne miejsca parkingowe, windy, bawialna, przestronny pokój rodzinny), Galeria Trzy Korony stanowi idealne miejsce do spędzania wolnego czasu. Ofertę Centrum uzupełnia nowoczesny klub Fitness Trzy Korony oraz jedyny w regionie 5-cio salowy multiplex – Helios.

Jako dominujący obiekt handlowo – rozrywkowy na całej Sądecczyźnie, Centrum średniorocznie odwiedza ponad 6.2 mln klientów.

Inwestorem obiektu jest Grupa CD Locum

Grupa CD Locum jest firmą rodzinną zajmującą się budową i zarządzeniem nieruchomościami, głównie w sektorze handlowym. Spółka, obecna na rynku od prawie 20 lat, wybudowała ponad 100 tys. mkw. powierzchni handlowej m.in. w Dębicy, Bochni, Nowym Sączu oraz Jarosławiu. Działając jako inwestor, deweloper i zarządca nieruchomości, CD Locum zatrudnia kilkudziesięciu profesjonalistów w dziedzinie nieruchomości – zarówno inżynierów budowlanych, zarządców nieruchomości, a także ekspertów w dziedzinie finansów i księgowości.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.