Szkla.com: w 2020 roku spółka stawia na intensywny rozwój

Ubiegły rok był okresem, w którym skupiliśmy się przede wszystkim na rozwoju, łączeniu wszystkich kanałów komunikacji w ramach modelu omnichannel, oraz utrzymaniu pozycji lidera w kanale online na rynku soczewek kontaktowych. W tym roku zamierzamy kontynuować ekspansję – komentuje Karol Kożusznik z firmy Szkla.com.

Firma Szkla.com będzie wystawcą SCF Exhibition&Awards 2020. Tegoroczna edycja Forum jest wyjątkowa – po raz pierwszy będzie dwudniowa. Odbędzie się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Grupa Szkla.com jest właścicielem sieci salonów optycznych Kodano Optyk oraz innowacyjnych maszyn vendingowych do sprzedaży szkieł kontaktowych tzw. Soczewkomatów

– W 2019 roku ustawiliśmy łącznie 50 Soczewkomatów, co miesiąc odnotowujemy wzrosty sprzedaży like-to-like, a aplikację mobilną soczewkomaty.pl posiadają już tysiące klientów (przy zerowych wydatkach na jej marketing). W 2020 roku pojawić się ma 50 kolejnych maszyn, ciągle szukamy nowych lokalizacji. Warto dodać, że zostaliśmy również wyróżnieni w prestiżowym konkursie Dobry Wzór 2019 organizowanym przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, w którym zakup w Soczewkomacie został oceniony przez ekspertów jako „maksymalnie komfortowy” – wyjaśnia Karol Kożusznik, odpowiedzialny za rozwój zarówno salonów stacjonarnych, jak i maszyn vendingowych.

Rozwój salonów Kodano Optyk

Równocześnie, poza rozwojem sieci maszyn vendingowych, tylko w pierwszym półroczu 2020 roku, otwartych ma zostać przynajmniej 5 nowych salonów stacjonarnych Kodano Optyk.

– Obecnie posiadamy 16 salonów Kodano Optyk, w tym Kodano Optyk MegaStore w Galerii Bronowice w Krakowie, gdzie klienci mogą wybierać spośród niemal 2 tys. dostępnych oprawek. Odświeżenie aranżacji i wzbogacenie kolekcji przełożyło się diametralne na wzrost przychodów generowanych przez sieć naszych salonów. Już w lutym nastąpią kolejne dwa otwarcia salonów, intensywnie poszukujemy nowych lokalizacji. Nie przestajemy też rosnąć w kanale sprzedaży okularów online poprzez stronę kodano.pl – tłumaczy Karol Kożusznik.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.