Posnania stawia na usługi i udogodnienia

Posnania dba o każdego klienta i dlatego w 2020 r. zamierza kontynuować dotychczasowe działania, które stawiają klientów w centrum zainteresowania. Jej strategia rozwoju uwzględnia rezultaty zróżnicowanych badań konsumenckich, obejmujących badania jakościowe, ilościowe i analizę big data. Rozbudowane analizy pozwalają Posnanii wyznaczać trendy w zakresie usług i udogodnień dopasowanych do potrzeb każdego klienta.

Posnania oferuje 45 usług i udogodnień, które mają ułatwić i uprzyjemnić zakupy klientom. Na rodziny z dziećmi czekają m.in. spacerówki, opaski tożsamości i dedykowane miejsca parkingowe. Dla rowerzystów przygotowano parking, dedykowaną szatnię oraz stacje napraw jednośladów. Dostępny jest również bogaty pakiet usług biznesowych, m.in. sala konferencyjna i strefa Premium Lounge. 

Posnania otwarta na wszystkich

Właścicielom obiektu przyświeca idea maksymalnej dostępności, dlatego stale rozwija usługi dla osób z niepełnosprawnościami. Pracownicy punktów informacyjnych w Posnanii przeszli odpowiednie szkolenie, po to, by móc pełnić funkcję „Asystenta osoby z niepełnosprawnością”. Usługa oferowana jest klientkom i klientom Posnanii niezmiennie od trzech lat, czyli od momentu otwarcia centrum. W zakresie usługi jest przede wszystkim pomoc w przemieszczaniu się po obiekcie, czyli dowiezienie lub doprowadzenie do wybranej lokalizacji. Obejmuje również wsparcie w robieniu zakupów, np. opisywanie przedmiotów, pomoc w znalezieniu potrzebnych rzeczy, usług, noszenie zakupów oraz czytanie osobom mającym z tym problem. Żeby skorzystać z pomocy asystenta wystarczy zgłosić zapotrzebowanie w punktach informacyjnych Posnanii. 

– Posnania oferuje także inne udogodnienia, z których skorzystać mogą osoby z niepełnosprawnościami. Obiekt jest w całości przystosowany do ich obsługi. Centrum wyposażone jest w windy, z których skorzystać mogą osoby niezdolne do poruszania się po schodach. Można również wypożyczyć wózek inwalidzki. Na parkingu centrum znajdują się specjalnie oznaczone miejsca dla osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie udogodnienia zostały w odpowiedni sposób przystosowane, wiedzę na temat tego, jak to zrobić, zdobyliśmy w trakcie konsultacji – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii

W Posnanii został przeprowadzony audyt przez Fundację Wózkowicze. Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich sprawdzały, czy centrum jest odpowiednio przystosowane do ich potrzeb. Przedstawiciele fundacji regularnie prowadzą również szkolenia dla pracowników centrum. Obiekt otrzymał tytuł „Lidera Dostępności” w kategorii retail, przyznano go w ramach Konkursu Architektoniczno-Urbanistycznego Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji i Towarzystwa Urbanistów Polskich, który jest organizowany pod Honorowym Patronatem Prezydenta RP Andrzeja Dudy.

Kolejnym krokiem, który ma uczynić Posnanię jeszcze bardziej dostępną, jest wprowadzenie w nieodległym czasie specjalnej aplikacji dla osób cierpiących na zaburzenia wzroku. Pozwoli im to na bezpieczne i komfortowe korzystanie z szerokiej oferty centrum.

Posnania to miejsce niezwykle otwarte na potrzeby osób z niepełnosprawnością. Zasugerowaliśmy kilka rozwiązań i zostały one wdrożone, dzięki czemu centrum jest przyjazne dla osób poruszających się na wózkach. To bardzo ważne, że Posnania słucha tego, co mówimy i w miarę swoich możliwości wprowadza odpowiednie rozwiązania – mówi Agnieszka Kubicka, prezeska Fundacji Wózkowicze

Rozwój dostępnych usług

Kolejną nowością, z jaką zetkną się klienci Posnanii już w styczniu 2020 r., jest większa dostępność i zróżnicowanie usług stylistek. Arytmetyka nie przemawiała na korzyść klientek, dziesiątki tysięcy osób każdego dnia odwiedza przymierzalnie w Posnanii, a porad udzielała dotychczas wyłącznie Sylwia Buda podczas spotkania z wybranymi. Do zespołu Posnanii dołączyła Paulina Mikulska, która jest twórczynią i właścicielką poznańskiej marki – Pozerki. 

Wraz z nią pojawiła się nowa usługa „stylistki online”, która za pośrednictwem smartfona umożliwia konsultacje ze stylistkami. Wystarczy wysłać mms-a z przymierzalni, a specjalistki Posnanii błyskawicznie doradzą, co należy zmienić, co jest do poprawy, a z czego lepiej zrezygnować. Dzięki temu w szafach klientek nie będzie już miejsca dla ubrań, które nie są dopasowane, zgodnie z trendem less is more. 

Zespół Posnanii wchodzi w nową dekadę z nowymi pomysłami. Stale się zmieniamy, ewoluujemy, chcemy, by każdy czuł się u nas dobrze i dbamy o każdego klienta. Aby zadbać o kogoś, trzeba być blisko tej osoby, dlatego rozwijamy nasze usługi tak, by były dostępne i trafiały w potrzeby klientów. Stąd pomysł na konsultacje ze stylistką prosto z przymierzalni za pośrednictwem smartfonów. Nawiązanie współpracy z Pauliną Mikulską, to ukłon w stronę naszych młodszych klientek, jestem przekonana, że będzie dla nich wymarzoną doradczynią – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

Zarządca Posnanii, firma Apsys, stara się trzymać rękę na pulsie, słucha klientów i zaspokaja ich zmieniające się potrzeby. Dlatego w kolejnych miesiącach możemy się spodziewać nowych rozwiązań, usług i udogodnień, które sprawią, że poczują się oni dobrze w jej murach.

– Planujemy wprowadzić kolejne rozwiązania, które są odpowiedzią na sugestie naszych klientów. Spotykamy się z nimi w trakcie rozmaitych warsztatów, to oni są dla nas inspiracją, by zmieniać się na lepsze – mówi Marek Ćwiek

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.