Eobuwie.pl otworzy na początku roku trzy nowe sklepy stacjonarne

Eobuwie.pl dynamicznie rozwija swoją sieć stacjonarną. W ciągu najbliższego tygodnia marka otworzy trzy kolejne sklepy. Oparte na nowatorskim, ale docenionym już przez klientów i branżę formacie punkty, zostaną oddane do dyspozycji klientów w Częstochowie i Warszawie.

Po 1 lutego sieć eobuwie.pl będzie obejmować już dwadzieścia dwa sklepy. 24 stycznia marka uruchamia swój punkt w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, 31 stycznia w Galerii Północnej w Warszawie, a 1 lutego w Westfield Arkadii, również w stolicy.

Eobuwie.pl integruje kanały sprzedaży

Czym sklepy eobuwie.pl różnią się od innych miejsc z butami? Całkowicie oryginalnym doświadczeniem zakupowym. Sklep eobuwie.pl łączy największy atut zakupów w internecie – dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru, z tym co najlepsze w zakupach stacjonarnych – możliwość przymierzenia ich na miejscu. Do przeglądania oferty korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Produkty można również zamówić z wyprzedzeniem, używając własnego smartfona.

Dodatkowo, bieżąca oferta dostępna w danym salonie wyświetlana jest na ekranach multimedialnych. Wybrane modele butów można komfortowo przymierzać na miejscu. Produkty dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu maksymalnie w 3 minuty.

W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w serwisie online: 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Jest na bieżąco aktualizowany, więc klient ma pewność, że przegląda setki nowości. Ponadto dla wszystkich kanałów sprzedaży obowiązują te same promocje i akcje rabatowe.

– W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu można błyskawicznie obejrzeć towar w sieci, np. podczas przerwy na lunch, zamówić go i komfortowo odebrać w salonie – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.

Usługa esize.me w nowych sklepach 

We wszystkich trzech nowo otwieranych salonach dostępna będzie usługa esize.me. To przełomowe rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.

– Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie – czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online – skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom podczas zakupów online– dodaje Konrad Jezierski.

Eobuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów do ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych Spółka zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line. Właścicielem spółki eobuwie.pl jest CCC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.