Sieć Action mocno rozpoczyna 2020 rok

Tylko do 23 stycznia sieć dyskontów niespożywczych Action uruchomiła w Polsce 4 kolejne sklepy. Zlokalizowane są w Żywcu, Jastrzębiu Zdroju, Żyrardowie i Oświęcimiu. Oznacza to, że Action prowadzi w naszym kraju już 61 markety.

– Co miesiąc otwieramy co najmniej dwa nowe sklepy w Polsce, konsekwentnie zwiększając widoczność naszej marki – mówi Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action Polska.

Action wzmacnia obecność na polskim rynku

Ostatnie otwarcia nowych sklepów miały miejsce 23 stycznia 2020 r. Wówczas, sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otworzyła swoje nowe sklepy w Żywcu oraz Jastrzębiu-Zdroju.

Sklep Action w Żywcu, o powierzchni ok. 1 tys. mkw., jest zlokalizowany przy ul. Żeromskiego 1. Klienci znajdą tu około 6 tys. produktów w 14 różnych kategoriach, obejmujących m.in. higienę osobistą, środki czystości, wyposażenie domu, dekoracje, rozrywkę, zabawki, majsterkowanie (DIY) oraz rzemiosło. Ponad 2 tys. artykułów będzie można kupić za mniej niż 5 zł. Z kolei sklep w Jastrzębiu-Zdroju jest zlokalizowany przy ul. Harcerskiej 1b.

Dzięki otwarciu sklepu w Żywcu i Jastrzębiu Zdroju, Action wzmacnia swoją obecność na południu Polski. – Koncept Action jest bardzo dobrze przyjmowany i doceniany przez Polaków. Stawiamy na produkty wysokiej jakości w najniższych, możliwych cenach i szeroki asortyment, zmieniający się co tydzień. W naszych sklepach nigdy nie jest nudno – podkreśla Sławomir Nitek. – Celem Action na kolejne lata jest otwarcie wielu nowych sklepów, dzięki czemu będziemy bliżej naszych klientów. Chcemy, aby każdy mógł podnosić komfort swojego życia, niezależnie od tego, jakim budżetem dysponuje – dodaje.

Wcześniej, 16 stycznia, ruszyły także sklepy w Żyrardowie i Oświęcimiu.

Sieć Action weszła do Polski w październiku 2017 roku, uruchamiając sześć sklepów, które szybko zyskały popularność. Firma posiada swoje biuro w Katowicach i centrum dystrybucyjne w Osłej na Dolnym Śląsku.

Międzynarodowy rozwój sieci Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z ponad 1400 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia ponad 50 tys. osób. W 2018 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 4,2 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6 tys. produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów.

Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.