iMall: nowy wymiar współpracy z najemcami

iMall to nowatorska aplikacja, którą wrocławska spółka Me & My Friends S.A.  stworzyła w odpowiedzi na potrzeby najemców i dyrektorów centrów handlowych. To kompleksowe, intuicyjne narzędzie usprawnia współpracę między podmiotami zaangażowanymi w funkcjonowanie obiektów handlowych i ułatwia wykonywanie codziennych obowiązków.

Firma Me & My Friends jest partnerem Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards. Tegoroczna wiosenna edycja SCF po raz pierwszy będzie dwudniowa. Targi odbędą się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Sprawne i efektywne funkcjonowanie galerii handlowych wiąże się z wieloma złożonymi procesami, wymaga nieustannego kontaktu między zaangażowanymi podmiotami oraz płynnej wymiany informacji. Dotychczas nie istniało funkcjonalne narzędzie, które umożliwiłoby proste i kompleksowe zarządzanie tego typu obiektami, w dodatku dedykowane różnym stanowiskom. Tę niszę, a równocześnie potrzebę, dostrzegł zespół Me & My Friends, który analizując problemy administratorów oraz najemców powierzchni handlowych, postanowił wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i wyeliminować wiele utrudnień związanych z codzienną komunikacją. Efektem prac projektowych jest intuicyjna aplikacja iMall, dostępna na platformach iOS i Android w wersji Business.

Przełomowe narzędzie dla centrów handlowych

iMall to narzędzie dla wszystkich zaangażowanych w codzienne funkcjonowanie galerii handlowych: dyrektorów obiektów, najemców lokali, ale także pracowników serwisowych. Celem aplikacji jest przede wszystkim zapewnienie prostszego i efektywniejszego koordynowania pracy centrów handlowych oraz stworzenie wspólnej przestrzeni dla wszystkich podmiotów, która poprawi poziom ich współpracy. W związku z tym aplikacja umożliwia szybką oraz bezpośrednią komunikację między korzystającymi z niej pracownikami i najemcami, a także usprawnia przebieg procesów istotnych dla funkcjonowania obiektu. Ponadto zapewnia zarówno dyrektorom, jak i najemcom, nieprzerwany dostęp do najważniejszych informacji. Sprzyja więc budowaniu relacji biznesowych i umożliwia wszystkim zainteresowanym bycie na bieżąco z tym, co dzieje się w danym centrum handlowym. To rozwiązanie, które wprowadza zarządzanie obiektem oraz współpracę z najemcami w nowy, wygodny i efektywny wymiar.

Dzięki aplikacji iMall, najważniejsze zadania i obowiązki można zrealizować za pomocą jednego narzędzia, korzystając z niego w dowolnej formie: na smartfonie, tablecie czy komputerze.

– iMall to przełomowe rozwiązanie. Jesteśmy pewni, że szybko odniesie sukces i zyska uznanie środowiska, któremu jest dedykowane. Aplikacja już wzbudziła zainteresowanie pierwszych klientów – mówi Jakub Wolff, CEO Me & My Friends.

Wrocławska spółka ma doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu tego typu narzędzi. Od lat zajmuje się tworzeniem rozwiązań technologicznych, dla wielu marek, z różnych kategorii – od wiodących brandów, po raczkujące startupy. W ostatnim czasie firma stworzyła na przykład aplikacje dla Giełdy Papierów Wartościowych, Międzynarodowej Rady Piłkarskiej The IFAB, Super-Pharm czy North Fish, gdzie znalazł się kompleksowy program lojalnościowy. Projekty cieszą się wysokim wskaźnikiem pobrań i zaangażowania użytkowników. Bogate doświadczenie zespołu bez dwóch zdań przełoży się na sukces iMall.

Pierwsze wdrożenia

Me & My Friends prężnie wprowadza swój projekt w życie. Spółka pilotażowe wdrożenia iMall planuje na pierwszy kwartał tego roku. Narzędzie zostanie wówczas przekazane dużej sieci centrów handlowych i obejmie ponad 1000 najemców, w kilku różnych obiektach w całej Polsce. Twórcy dbając o komfort swoich klientów zorganizują dla nich odpowiednie szkolenia oraz zapewnią niezbędne wsparcie techniczne przez cały okres użytkowania aplikacji.

– Zależy nam by budować dobre relacje z naszymi klientami, dlatego chcemy o nich dbać na wszystkich etapach współpracy. Wsparcie techniczne, które zapewniamy, pozwoli nam zweryfikować, które rozwiązania sprawdzają się najlepiej, a także poznać kolejne potrzeby klientów, nad którymi będziemy mogli wspólnie pracować, a dzięki temu rozwijać naszą aplikację – komentuje Jakub Wolff.

Następnym krokiem, po pierwszych wdrożeniach, będzie poszerzenie portfela klientów o kolejne powierzchnie handlowe, a w dalszej perspektywie także obiekty biurowe. Dalekosiężnym celem Me & My Friends jest stworzenie bogatego grona zadowolonych klientów, którzy korzystając z dedykowanego im narzędzia, przyczynią się do permanentnego rozwoju aplikacji iMall.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.