Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Lidl otwiera sklep na warszawskim Wilanowie

30 stycznia, Lidl otworzy nową, 36. placówkę w Warszawie przy al. Rzeczypospolitej 29 E. Obiekt wyróżnia się budynkiem o wielopoziomowej konstrukcji, w którym sala sprzedaży umieszczona jest na pierwszym piętrze, a na poziomie drugim znajduje się powierzchnia biurowa. Do dyspozycji klientów będzie również zadaszony parking.

Nowy sklep Lidl Polska w Wilanowie cechuje się nowoczesną, elegancką i wielopoziomową bryłą, która została wkomponowana w architekturę warszawskiej dzielnicy. Sala sprzedaży o powierzchni ponad 1,4 tys. mkw. umieszczona jest na pierwszym piętrze, z kolei na poziomie drugim znajduje się powierzchnia biurowa. W obiekcie jest również zadaszony parking, który zlokalizowany jest na poziomie 0.

W trosce o komfort dokonywania zakupów w sklepie znajdują się szerokie alejki, zmotoryzowani klienci będą mogli skorzystać z dużego parkingu, część miejsc parkingowych przeznaczono dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnością, w obiekcie zainstalowano również trawelator (tzw. ruchomy chodnik) oraz windę zapewniające sprawne połączenie pomiędzy parkingiem a salą sprzedaży. W sklepie pracować będzie około 40 osób.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Ekologiczne rozwiązania w sklepie Lidl

W nowym sklepie Lidl Polska wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych czy energooszczędne oświetlenie LED. Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom warszawskiego Wilanowa szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus. Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzysta już ponad 4 miliony użytkowników, a niedługo pojawi się w niej także możliwość wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Dynamiczny rozwój sieci Lidl w Polsce

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 32 krajach istnieje około 10.5 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 670.

Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

W sklepach Lidl znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowych placówkach, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego.

Inwestycje sieci Lidl w zakresie łączenia kanałów sprzedaży offline i online doceniła branża, dzięki czemu firma została nominowana do nagrody Shopping Center Forum Retailers’ Awards 2020 w kategorii Omnichannel/New Technology.