Grupa LVMH otwiera dwa koncepty gastronomiczne

Francuski koncern LVMH, największa na świecie korporacja działająca w sektorze dóbr luksusowych, wchodzi w segment gastronomiczny. Już w lutym otwarta ma zostać restauracja zlokalizowana w sklepie sieci Louis Vuitton, a także kawiarnia zarządzana przez markę Tiffany & Co.

Należąca do koncernu LVMH marka Louis Vuitton poinformowała, że już w lutym otworzy swoją pierwszą w historii restaurację. Będzie ona zlokalizowana na najwyższym piętrze flagowego sklepy Louis Vuitton w Maison Osaka Midosuji w japońskiej Osace.

Restauracja będzie się nazywała Le Café V, a za menu odpowiedzialny będzie znany japoński szef kuchni Yosuke Suga. Obok restauracji znajdzie się także bar oraz zewnętrzny taras.

Również w lutym, w londyńskim Harrodsie, otwarta ma zostać kawiarnia Blue Box Cafe zarządzana przez słynącą ze sprzedaży biżuterii markę Tiffany. Takie kawiarnie działają już w Nowym Jorku, Szanghaju oraz Hong Kongu.

LVMH przejmuje markę Tiffany

Jak informowaliśmy już wcześniej, francuski koncern LVMH, właściciel takich marek jak Louis Vuitton czy Christian Dior, przejmie udziały w słynnej marce Tiffany. Wartość transakcji, która ma zostać zakończona latem 2020 roku, to aż 14,7 mld euro. To największa transakcja na rynku dóbr luksusowych w historii.

Przejęcie marki Tiffany w oczywisty sposób nie tylko wzmocni jubilerski segment koncernu LVMH, ale także ma zaowocować wzmocnieniem pozycji francuskiego gracza na amerykańskim rynku. Obecnie największy udział w obrotach LVHM ma sektor modowy, który notuje także największe wzrosty. Sprzedaż w tym segmencie wzrosła po 9 miesiącach tego roku aż o 22 proc. i wyniosła ponad 15,8 mld euro. W przypadku zegarków i biżuterii, LVMH zanotował 8 proc. wzrost sprzedaży. Wyniosła ona ponad 3,2 mld euro.

Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) to największa na świecie korporacja działająca w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Sephora Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.