Biedronka rozwija koncept Mobilnych Outletów

Z nowym rokiem mobilne outlety Biedronki ruszyły w kolejnych miastach. Tym razem pojawią się w Wielkopolsce i Ziemi Lubuskiej. Oferują artykuły przemysłowe, które klienci będą mogli kupić po niższych, dyskontowych cenach.

– Zdecydowaliśmy się rozwijać nasz koncept, ponieważ został pozytywnie przyjęty przez naszych klientów – letni test okazał się strzałem w dziesiątkę. Mobilne Outlety uzupełniają naszą ofertę wyprzedażową. Mieszkańcy Wielkopolski nie muszą już wybierać się specjalnie do Poznania do Outletu, to nasz sklep przyjedzie do nich. W 2019 roku odwiedziliśmy w ten sposób aż 32 miejscowości, niektóre kilkakrotnie – mówi Adam Rybczonek, regionalny menedżer ds.marketingu operacyjnego.

Do 1 lutego br. specjalne pojazdy oczekują na klientów na parkingach przy sklepach sieci Biedronka w Śremie, Strzelcach Krajeńskich i Kórniku. W miastach Wielkopolski można spotkać obecnie 3 ciężarówki otwarte od 10.00 do 19.00. Kolejne przystanki na trasie mobilnych outletów Biedronki zaplanowano również na luty, odwiedzą one między innymi Gorzów Wielkopolski, Skwierzynę,  Czarnków czy Rogóźno.

W ramach akcji przecenione produkty przemysłowe w bardzo atrakcyjnych cenach odwiedzą również mniejsze miejscowości. W zimowej edycji Wielkopolskę i Ziemię Lubuską będą odwiedzać trzy takie pojazdy. Każda naczepa ma powierzchnię 36 metrów kwadratowych i pomieści aż 15 palet towaru. Przyczepy przystosowane są do potrzeb klientów – znajdują się w nich terminale płatnicze umożliwiające płatność kartą,  są ogrzewane i klimatyzowane.

Ponad 2,9 tys. sklepów Biedronka w Polsce

Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski. Celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.