Hebe podsumowuje 2019 rok: prestiżowe lokalizacje, sklep internetowy, nowe marki

Hebe stawiało na ekspansję, otwierając nowe lokalizacje w miejscach dogodnych dla swoich klientów na terenie całej Polski, a ofertę sieci dopełnił sklep internetowy. Postawiono na najnowsze trendy, rozwój marek własnych i ofertę kosmetyków naturalnych.

W 2019 roku sieć Hebe wzbogaciła się o 46 nowych lokalizacji, a ważnym momentem było uruchomienie w lipcu 2019 r. platformy e-commerce www.hebe.pl. Sklep internetowy stanowi uzupełnienie oferty sieci oraz pozwolił na dotarcie do klientów, którzy do tej pory nie mieli dostępu do drogerii w swojej okolicy.

273 drogerie pod marką Hebe

Rok 2019 sieć Hebe zamknęła posiadając łącznie 273 sklepy (w tym 245 drogerii i 28 samodzielnych aptek), będąc dostępną w lokalizacjach dogodnych dla swoich klientów. Dwie z największych drogerii zostały otwarte w prestiżowych warszawskich centrach handlowych – w Galerii Młociny oraz w CH Westfield Arkadia. W Arkadii znajduje się flagowa drogeria Hebe o powierzchni 584 mkw. Hebe rozwijało także koncepcję store in store m.in. z marką Revolution Makeup, a w drogerii w CH Westfield Arkadia również z marką Inglot.

Wszystkie nowo otwarte drogerie Hebe wyposażone zostały w nowoczesne rozwiązania, w tym ekrany LCD, na których wyświetlana jest aktualna oferta sklepu. Pozwoliło to na stałe prezentowanie szerokiej oferty promocyjnej oraz komunikację z klientami.

Hebe poszukuje powierzchni handlowych do wynajęcia w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Najlepiej lokale o powierzchni całkowitej ok. 300 mkw. zlokalizowane w galeriach, centrach, retail parkach oraz przy ulicach handlowych o dużym natężeniu ruchu.

Nowe kategorie produktów

Oferta Hebe stale ewoluowała i była rozbudowywana o kolejne kategorie. Sieć śledziła najnowsze trendy, co ponownie zostało docenione w plebiscycie Drogeria Roku 2019. Poza szeroką ofertą kosmetyków na wyłączność, Hebe rozwijało również marki własne, m.in. Hebe Professional oraz Hebe Cosmetics, w skład której wchodzą: mydła w płynie, żele pod prysznic oraz szeroki wybór kremów do rąk i stóp.

Sieć Hebe w ubiegłym roku postawiła mocno na rozwój kategorii kosmetyków naturalnych, w tym produktów do makijażu. W ten sposób stała się jedną z pierwszych sieci mających szeroki wybór kosmetyków do makijażu opartych na składnikach naturalnych w stałej ofercie.

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.