Rossmann najlepiej ocenianą siecią detaliczną

Polacy uznali, że Rossmann jest ogólnie najlepszą siecią detaliczną, ale nie ma dla siebie konkurencji także pod względem: zaufania jakim darzą go klienci, jakości obsługi oraz wyglądu sklepów. Takie są wyniki najnowszego rankingu Retail Preposition Index 2019 przygotowanego przez firmę doradczą OC&C Strategy Consultans.

Klienci bardzo wysoko ocenili Rossmanna także w pozostałych kategoriach branych pod uwagę w rankingu. Przyznali naszej firmie drugie miejsce pod względem: wygody robienia zakupów oraz jakości oferowanych w drogeriach produktów.

Piąte miejsce przypadło Rossmannowi w kategoriach: dobra jakość w stosunku do ceny oraz szeroki asortyment. Szóstą pozycję – tuż za takimi potentatami jak Zara czy Zalando, wywalczył sobie Rossmann w kategorii „bycia trendy”.

W pierwszej trójce ogólnego rankingu TOP 10 znalazły się jeszcze Nike oraz Allegro (a za nimi: Lidl, Empik, IKEA, Hebe, 4F, Castorama i Decathlon). Pewna niespodzianką jest nieobecność w rankingu Biedronki.

Ponad 1,3 tys. sklepów Rossmann w Polsce

Firma Rossmann działa na polskim rynku od 1993 roku (akcjonariuszami są: Rossmann GmbH i A.S. Watson Group). W 2018 roku spółka świętowała 25-lecie. Rossmann zainwestował w Polsce ponad 2 miliardy złotych. Od lat jest w pierwszej dziesiątce firm z kapitałem zagranicznym, które płacą w Polsce największe podatki. Za 2018 rok firma zapłaciła rekordowy w historii CIT: 226 mln 214 tys. zł. Dziś Rossmann to 1332 sklepy oraz 3 magazyny: w Łodzi, Grudziądzu i Pyskowicach. Firma zatrudnia prawie 18,5 tys. miejsc pracy w całym kraju.

W kwietniu 2017 roku Rossmann uruchomił aplikację umożliwiającą klientom wstąpienie do Klubu Rossmann.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.