Szkla.com zaprezentuje na SCF rozwiązanie z zakresu smart vending

Grupa Szkla.com jest właścicielem sieci salonów optycznych Kodano Optyk oraz innowacyjnych maszyn vendingowych do sprzedaży szkieł kontaktowych tzw. Soczewkomatów. Tylko w ubiegłym roku ustawiono łącznie 50 takich maszyn. W bieżącym roku pojawić ma się 50 kolejnych.

Jak podkreśla Karol Kożusznik, odpowiedzialny za rozwój zarówno salonów stacjonarnych, jak i maszyn vendingowych, firma zamierza dynamicznie prowadzić rozwój wszystkich kanałów sprzedaży Grupy Szkla.com S.A. w 2020 roku.

– W pierwszym półroczu zaplanowane mamy już kilka otwarć, które są w trakcie realizacji, ustawienie kilkudziesięciu automatów i wprowadzenie licznych zmian w CX oprogramowania maszyny, jak i aplikacji mobilnej. Pojawimy się także na najbliższych targach SCF, gdzie zamierzamy po raz kolejny zaprezentować Soczewkomat jako smart vending, który urozmaica ofertę galerii handlowej i zaspokaja potrzebę osób szukających soczewek kontaktowych „na już”, w dobrych cenach, bez kontaktu ze sprzedawcą, z dostępnością praktycznie 24h/7. Urządzenie wyposażone jest w 43 calowy ekran dotykowy z wygodnym, intuicyjnym interfejsem, a płatność dokonać możemy za pomocą dowolnej karty płatniczej – wyjaśnia Karol Kożusznik i dodaje, że jeżeli chodzi o wymagania co do lokalizacji, to są to centra handlowe w miastach wojewódzkich, duże kompleksy biurowe, a także niewielkie lokale na dworcach PKP.

Firma Szkla.com będzie wystawcą SCF Exhibition&Awards 2020. Tegoroczna edycja Forum jest wyjątkowa – po raz pierwszy będzie dwudniowa. Odbędzie się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Plan ekspansji salonów stacjonarnych na 2020 rok

Kodano Optyk to sieć salonów optycznych należąca do grupy Szkla.com S.A. Na ten moment sieć liczy 16 salonów. Ostatnie otwarcia odbyły się w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, w Galerii Słonecznej w Radomiu oraz w Galerii Bronowice w Krakowie, gdzie 20 grudnia otwarty został największy w Polsce salon optyczny sygnowany marką Kodano Optyk Megastore. Udział Szkla.com S.A. w targach SCF nie ogranicza się więc do poszukiwania lokalizacji dla smart vendingu, ale grupa aktywnie poszukuje lokalizacje pod nowe salony.

– Pierwszy kwartał 2020 roku mamy wypełniony otwarciami, a drugi kwartał jest w trakcie domykania. Powodem tak silnej ekspansji są wyniki sieci, które jednoznacznie pokazują, że Kodano Optyk łącząc w sobie profesjonalizm małych lokalnych optyków z bardzo szeroką, przystępną ofertą produktową okularów i soczewek stał się mocną konkurencją dla długoletnich graczy na rynku. Chętnie przeanalizujemy każdą ofertę najmu – podkreśla Karol Kożusznik.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.