RTV Euro AGD usprawnia proces płatności

RTV Euro AGD dysponuje szerokim pakietem usług, które usprawniają zakup elektroniki użytkowej. Dotychczas sieć oferowała transport nowego urządzenia do domu klienta, montaż dużego sprzętu i odbiór zużytego w trakcie jednej wizyty, atrakcyjny system finansowania oraz dodatkowe ubezpieczenie. Teraz RTV Euro AGD wyposażyło swoich techników-dostawców w terminale płatnicze, dzięki czemu klienci mogą płacić bezgotówkowo bezpośrednio przy odbiorze dużego sprzętu dostarczanego do domu.

Korzystanie z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności kartą przy dostawie jest już możliwe w całym kraju. Jednym z partnerów technologicznych projektu jest Mastercard.

– Tym, co wyróżnia RTV Euro AGD na rynku, jest rozbudowany pakiet usług i udogodnień dla klientów, który stale rozszerzamy. Terminale płatnicze w naszych dostawach wprowadzaliśmy już w ubiegłym roku i od początku zainteresowanie klientów było ogromne, więc systematycznie rozszerzaliśmy tę usługę na cały kraj. Płatności bezgotówkowe coraz bardziej się popularyzują. Według ostatnich danych NBP Polacy mają już ponad 42 mln kart płatniczych, więc chcieliśmy odpowiedzieć na ten trend i umożliwić klientom wybór dogodnej dla nich metody płatności kartą lub gotówką przy odbiorze sprzętu – mówi Cezary Wiśniewski, dyrektor sprzedaży produktów finansowych w RTV Euro AGD.

Współpraca RTV Euro AGD i Mastercard

Popularność zakupów internetowych niezmiennie rośnie, co potwierdza najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie Mastercard.[1] Zgodnie z jego wynikami już 68 proc. polskich konsumentów robi zakupy online, a przynajmniej raz w tygodniu realizuje je 37 proc. z nich. Kupowanie w sieci ankietowani cenią za wygodę (77 proc.), oszczędność czasu (70 proc.) i dostępność w dowolnym miejscu i o dowolnej porze (68 proc.). Jednocześnie elektronika i sprzęt AGD należą do najpopularniejszych kategorii zakupowych w e‑commerce. RTV Euro AGD, wyposażając techników-dostawców w terminale i umożliwiając płatności bezgotówkowe przy dostawie sprzętu do domu, odpowiada na potrzeby rosnącej grupy klientów ery cyfrowej. Jest to pierwszy detalista z branży elektroniki użytkowej, który wprowadził takie rozwiązanie na polskim rynku.

– Współcześni konsumenci chętnie korzystają z zakupów online lub mobilnych, ale są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. Oczekują wygodnej i szybkiej obsługi w każdym kanale sprzedaży. A te właśnie korzyści zapewniają im płatności kartą, zarówno te realizowane online, jak i za pomocą terminala płatniczego – mówi Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe.

Dla Polaków karta jest już preferowaną formą płatności, po którą sięgają chętniej niż po gotówkę. Co więcej, tę ostatnią coraz rzadziej noszą w portfelu. Według najnowszych danych NBP wartość transakcji kartą w III kw. 2019 r. wyniosła 208,6 mld zł i była o ponad 12 proc. wyższa niż rok wcześniej. Potwierdza to, że popularność płatności bezgotówkowych w Polsce systematycznie rośnie.

RTV Euro AGD jest ogólnopolską, wyspecjalizowaną siecią detaliczną, oferującą nowoczesny sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego. Dostarcza klientom szeroki wybór wysokiej jakości produktów znanych marek, oferując także profesjonalne doradztwo technologiczne oraz szereg usług dodatkowych, ułatwiających klientom zakupy, takich jak dostawa, montaż w domu klienta, przejrzysty proces finansowania ratalnego. RTV Euro AGD dysponuje siecią 289 sklepów stacjonarnych w 186 miastach Polski i sklepem internetowym https://www.euro.com.pl/, oferuje także możliwość zakupów przez telefon.

[1] Badanie pt. „Bezpieczne e‑zakupy” zrealizowane w 2019 r. przez Ipsos, na 13 europejskich rynkach, w tym w Polsce, metodą wywiadów internetowych, na grupie ubankowionych mieszkańców miast w wieku 20-50 lat; próba dla Polski N=1 000.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.