Otwarcie sklepu Empik we wrocławskim N-Parku

Na 13 lutego tego roku zaplanowane jest otwarcie salonu Empik we wrocławskim N-Parku, przy ul. Maślickiej. Zajmie on powierzchnię ok. 150 mkw.

Inwestorem i deweloperem N-Parku przy ul. Maślickiej jest Napollo. To drugi we Wrocławiu obiekt pod tą marką – pierwszy został uruchomiony przy ul. J. Gagarina. Otwarcie kolejnych dwóch parków handlowych Napollo w stolicy Dolnego Śląska i okolicach zaplanowane jest na 2021 r.

W N-Parku na Maślicach, na powierzchni najmu ok. 5,5 tys. mkw., działają m.in.: Stokrotka, Media Expert, Rossmann, Action, KiK, KFC, Domino’s Pizza czy Fitness Academy. Przy wjeździe do centrum znajduje się stacja benzynowa PKN Orlen, a przed obiektem – parking dla klientów.

Empik, który zajmie w centrum powierzchnię 150 mkw., jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek. Od ponad 70 lat pomaga realizować i odkrywać nowe pasje, a także rozwijać zainteresowania. Oferuje szeroki wybór książek, filmów, płyt, prasy i artykułów papierniczych oraz kreatywnych – kategorii znanych z ponad 270 salonów, a na stronie internetowej klienci znajdą kompleksową ofertę ze światów: Dziecko i mama, Zdrowie i uroda, Zabawki, Dom i ogród, Sport, Elektronika, AGD.

– Dewizą N-Parku są wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta. N-Park na Maślicach doskonale spełnia tę rolę, działając w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. – Marka Empik ze swoim asortymentem, zarówno w kontekście zakupów codziennych jak i sprofilowanych, bardzo dobrze wpisuje się w charakter N-Parku wprowadzając do niego ważne kategorie zakupowe jak wydawnicza, hobby oraz multimedia.” – dodaje Dorota Beltrani.

Rośnie liczba projektów pod szyldem N-Park

N-Parki działają już we Wrocławiu, Warszawie i aglomeracji warszawskiej. Kolejne zaplanowane są m.in. w: Gorzowie Wielkopolskim, Wrocławiu oraz Łanach na granicy z Wrocławiem, przy węźle autostradowym.

Napollo od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park. Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. Napollo zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.