Multikino analizuje kierunki rozwoju dla konceptu kawiarni Cavablanca

Cavablanca to oryginalny koncept kawowy stworzony przez operatora sieci kin Multikino. Aktualnie pod szyldem działa 19 kawiarni. Zarząd sieci, jak podkreśla w rozmowie z Retailnet, Mariusz Spisz – członek zarządu sieci kin Multikino, analizuje kierunki rozwoju dla tego konceptu.

Cavablanca to kawiarnie należące do sieci kin Multikino, gdzie kubek kawy ma umilić oczekiwanie na seans. To miejsce spotkań z przyjaciółmi, jak również biznesowych. W ofercie kawiarni Cavablanca poza kawą znajdują się także herbaty, ciasta, lody oraz soki wyciskane ze świeżych owoców. Lokale Cavablanca znajdują się w sąsiedztwie kina i mają średnio ok. 30 mkw. powierzchni.

– W ofercie mamy kawy, napoje gorące i zimne, soki ze świeżych owoców, desery, lody oraz dodatki. Nasi klienci, kupując zestawy Cavablanca, otrzymują 20 proc. zniżki. Powierzchnia naszych barów Cavablanca jest różna, w zależności od powierzchni kina. W tej chwili jesteśmy na etapie planowania. Zastanawiamy się nad strategią i analizujemy kierunki rozwoju dla konceptu Cavablanca – mówi Mariusz Spisz, Członek Zarządu sieci kin Multikino.

19 kawiarni Cavablanca

Cavablanca oferuje kompozycję ziaren 100 proc. Arabiki. Mieszanka ta, pochodząca z upraw Brazylii jak i górskiego rejonu centralnej Ameryki jest idealna zarówno do espresso, jak i do kaw mlecznych. Aktualnie kawiarnie sieci działają w 19 lokalizacjach. Są to: Multikino Gdańsk, Multikino Czechowice- Dziedzice, Multikino Katowice, Multikino Kielce, Multikino Koszalin, Multikino Kraków, Multikino Lublin, Multikino Łódź, Multikino Poznań 51, Multikino Poznań Malta, Multikino Radom, Multikino Rumia, Multikino Rzeszów, Multikino Słupsk, Multikino Sopot, Multikino Warszawa Targówek, Multikino Ursynów, Multikino Warszawa Wola, Multikino Galeria Młociny.

Sieć Multikino należy do Grupy Vue International. Multikino to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Obecnie pod szyldem Multikino działają 33 kina w 27 miastach Polski z łączną liczbą 267 ekranów. W maju 2019 r. sieć przejęła kina Cinema3D, powiększając tym samym liczbę lokalizacji do 45 z 322 ekranami w 37 miastach.

Flagowe kino sieci zlokalizowane jest w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Obiekt składa się z 8 nowoczesnych sal, w tym Sali Premierowej na 777 osób. W maju 2019 r. uruchomione zostało wyjątkowe kino w Galerii Młociny w Warszawie. Obiekt składa się z 10 sal wyposażonych w projektory laserowe oraz skórzane, elektrycznie rozkładane fotele, dzięki którym widz ogląda filmy w pozycji półleżącej. W rozkładane fotele tego typu w pełni wyposażone są także poznańskie Multikina: Stary Browar i Malta. Od 2017 r. Multikino jako jedyna sieć kinowa w Polsce poszerzyła ofertę o pokazy w technologii Virtual Reality. Multikino VR by Samsung działa w 5 obiektach: Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Targówek, Szczecin, Poznań Malta oraz Łódź.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.