Nowe koncepty i debiuty – Galeria Madison umacnia swoją pozycję na rynku

Stałe grono klientów, nowe marki i wiele przedłużonych umów z obecnymi partnerami biznesowymi. Dodatkowo, wzmocniona strefa gastronomiczna i strefa usług oraz 3 proc. wzrosty odwiedzalności i 10 proc. obrotów w grudniu – tak zakończył się miniony rok w galerii Madison.

Galeria Madison to śródmiejska przestrzeń handlowa w samym sercu Gdańska, w bliskim sąsiedztwie biur, hoteli i osiedli. Miniony rok upłynął na umocnieniu propozycji handlowej obiektu, a tenant-mix ta galeria konstruuje nieco inaczej niż standardowe centra handlowe.         

– Staramy się, by klient zastał u nas inną ofertę niż gdzie indziej, dlatego stawiamy na nieznane marki, nowe koncepty i debiuty formatów handlowych. Jesteśmy dumni, że to u nas, po raz pierwszy w swojej historii, Yasumi – największa w Polsce sieć Instytutów Kosmetologicznych i SPA, otworzyła salon w przestrzeni centrum handlowego. Także marka Netto swój pierwszy w Polsce dyskont, zaprojektowany zgodnie z nową koncepcją 3.0., otworzyła w Madisonie – mówi Anna Thomas, Dyrektor Zarządzająca, Madison.

Wiele funkcji w jednym miejscu

Galeria, dzięki położeniu w centrum Gdańska, jest dobrze skomunikowana z resztą miasta, ale skupiona na tym, by spełniać potrzeby, przede wszystkim, klientów mieszkających i pracujących niedaleko. 

– Jesteśmy w sercu Gdańska – rozbudowujemy więc nasz sektor usług, na które w centrum miasta jest wielka potrzeba, niezależnie od dnia tygodnia. Klienci chwalą sobie samoobsługową pralnię Speed Queen, z której można skorzystać niezależnie od godzin działania obiektu, także w każdą niedzielę. Otworzone niedawno biuro LOT-u jest sporym udogodnieniem dla pracowników pobliskich biurowców oraz odwiedzających nas turystów dodaje Magdalena Dampc, zastępca dyrektora ds. najmu.

Sam Madison łączy pod jednym dachem centrum handlowe i biurowe. W porze lunchu widać, że słuszna decyzją było rozbudowanie strefy Madison Food Zone. Codziennie liczne grupy klientów (pracowników pobliskich biur, ale także turystów i okolicznych mieszkańców) korzystają z oferty gastronomicznej 8 punktów: restauracji Bobby Burger, Pizzy Hut Express, Autorskiej Pierogarni One Lepią, Berlin Doner Kebap, Restauracji Olimp i Like Thai, Restauracji Masala oraz Subwaya.  Rośnie także zainteresowanie ekologiczną, regionalną żywnością – co przekłada się na popularność działającego w galerii od niedawna Marketu Regionalnego „Żuławskie Smaki” sprzedającego ekologiczne lokalne przysmaki.

Galeria handlowa to także moda. W ubiegłym roku w galerii Madison pojawiły się nowe marki odzieżowe: jeden z największych na polskim rynku salon Monnari (332 mkw.), Greenpoint, Quiosque, a także salon Swiss z markowymi zegarkami oraz Moda Italia – butik oferujący włoską modę i akcesoria. 

Madison, działa w Gdańsku już od 15 lat, ubiegły rok był więc okazją do przedłużenia współpracy z długoletnimi partnerami biznesowymi. Na kolejne lata w galerii zdecydowało się zostać wiele sieci odzieżowych m.in. New Yorker, Ryłko, Ecco, Taranko.  

– Miniony rok stawiał przed nami wiele wyzwań, mimo tego grudzień zakończyliśmy wzrostami odwiedzalności i obrotów – mówi Anna Thomas, Dyrektor Zarządzająca, Madison. – Niedziele z zakazem handlu oraz wymagający i coraz bardziej konkurencyjny rynek wciąż dopingują nas do uważnego wsłuchania się w potrzeby naszych klientów. Cały czas uczymy się ich słuchać – podsumowuje Anna Thomas.

CREAM komercjalizuje Galerię Madison

Madison to śródmiejska galeria handlowa usytuowana w samym sercu Gdańska.  Na powierzchni 28 tys. mkw. znajduje się ponad 100 salonów modowych i punktów usługowych. Strefa gastronomiczna oferuje szeroki wybór kuchni – od azjatyckiej przez europejską po znane koncepty gastronomiczne tj. Subway, Pizza Hut, Bobby Burger czy Berlin Doner Kebap. Ofertę uzupełnia Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa. Obecnie tenant mix tworzą m.in.: New Yorker, Rossmann, Douglas, W.Kruk, Orsay, Mohito, Mango, Wólczanka, Molton, Intimissimi, Triumph, Big Star, Ryłko, CCC, Wojas, 5-10-15, Coccodrillo, Netto.                                              

Zarządcą obiektu jest TFG Asset Management sp. z o.o., a za komercjalizację odpowiada Cream Property Advisors Sp. z o. o.

CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze: CNC, C360 oraz Sell Me, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości i przygotowanie obiektów do sprzedaży.

CREAM jest wystawcą Shopping Center Forum Exhibition & Awards 2020.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.