RTV Euro AGD najsilniejszą marką wśród detalistów z branży elektroniki użytkowej

RTV Euro AGD zajęło najwyższe miejsce spośród wszystkich detalistów z sektora elektroniki użytkowej w badaniu YouGov BrandIndex 2019, prezentującym najważniejsze marki z branży handlowej. Znalazło się także w pierwszej dziesiątce najsilniejszych międzynarodowych i krajowych marek handlowych obecnych na polskim rynku.

YouGov BrandIndex, czyli globalne badanie kondycji i wizerunku marek, od roku 2019 realizowane jest przez agencję Inquiry także na rynku polskim. Pokazuje ono, które brandy cieszą się największą popularnością i są najlepiej oceniane m.in. pod względem jakości oferty, rekomendacji, satysfakcji z zakupów oraz skuteczności prowadzonych działań marketingowych. W rankingu YouGov BrandIndex, RTV Euro AGD znalazło się w top10 i zajęło pierwsze miejsce wśród detalistów z sektora elektroniki użytkowej.

– RTV Euro AGD ma czołową pozycję rynkową, a – jak pokazują rankingi i badania – wyróżnia się także rozpoznawalnością i jest marką lubianą przez konsumentów. Od 30 już lat intensywnie się rozwijamy, poszerzając ofertę produktową i wprowadzając usługi, dające klientom jeszcze większą wygodę i komfort podczas zakupu elektroniki – mówi Grzegorz Wachowicz, Dyrektor Pionu Handlu i Marketingu, RTV Euro AGD. – Z tego względu towarzyszymy klientom w całym procesie zakupowym, zapewniając wsparcie technologiczne, dostarczając sprzęt do domu, oferując montaż i odbiór urządzeń zużytych podczas jednej wizyty. Zapewniamy atrakcyjny system finansowania z ratami 0 proc., a także dodatkowe ubezpieczenia. Cieszymy się, że klienci doceniają naszą ofertę i znajduje to potwierdzenie także w wynikach znanych i prowadzonych na całym świecie badań.

Blisko 300 sklepów RTV Euro AGD w Polsce

RTV Euro AGD jest ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną, oferującą nowoczesny sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego. Dostarcza klientom szeroki wybór  produktów znanych marek, oferując także profesjonalne doradztwo technologiczne oraz szereg usług dodatkowych, ułatwiających klientom zakupy, takich jak dostawa, montaż w domu klienta, przejrzysty proces finansowania ratalnego. RTV Euro AGD dysponuje siecią 289 sklepów stacjonarnych w 186 miastach Polski. Średnia powierzchnia sklepów to kilkaset mkw. – największy, flagowy sklep marki o powierzchni 1070 mkw. działa w Galerii Metro Młociny. Marka dysponuje również sklepem internetowym, a także oferuje możliwość zakupów przez telefon.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.