W Manufakturze otwarta została pierwsza w Łodzi perfumeria Notino

Do grona najemców Manufaktury dołączyła perfumeria Notino. To pierwszy salon tej marki w Łodzi.

Notino ma obecnie 8 sklepów w Polsce i 27 w Europie. Salon w Manufakturze mieści się na piętrze galerii handlowej i ma powierzchnię 256,45 mkw.

Marka Notino została doceniona za rozwój i nominowana do nagrody Retailers’ Awards w kategorii Omnichannel/New Technology.

Kapituła Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards 21 listopada ub.r. wyłoniła sieci handlowe nominowane do nagrody Retailers’ Awards 2020. Nominacje tym razem przyznano w 7 spośród 9 kategorii. Wszyscy nominowani – zgodnie z regulaminem konkursu – zostali wybrani na zasadzie consensusu.

Notino wpisuje się w tenant-mix Manufaktury

Salon Notino, pełen nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znakomicie wpisuje się w politykę tenant-mix Manufaktury, zakładającą dywersyfikację oferty, również z segmentu beauty. Notino to do niedawna jedna z najpopularniejszych internetowych perfumerii (dawne iPerfumy.pl), obecnie dynamicznie rozwijająca sieć salonów stacjonarnych. Słynie z oferty oryginalnych produktów topowych marek w dobrych cenach.

– Smart shopping to aktualnie jeden z najsilniejszych trendów konsumenckich, stąd też obecność Notino w portfolio Manufaktury znacząco wzbogaca naszą ofertę – mówi Agnieszka Mikurenda, Tenants Relations Manager Manufaktury.

Nowoczesne rozwiązania w salonach Notino

Manufaktura stawia na marki, które podążają za zmieniającymi się potrzebami klientów, oferujące nowoczesne usługi. Tak jest też w przypadku Notino, które – jak na brand wywodzący się z e-commerce przystało – ma w swojej ofercie usługę click & collect, umożliwiającą zakup produktów przez Internet i odbiór w salonie w Manufakturze. Kolejnym ukłonem w kierunku klientów ceniących nowe technologie są tablety, na których można zapoznać się z pełną ofertą Notino.

– Doceniamy nawet takie drobiazgi, jak choćby elektroniczne cenówki, dzięki którym klient ma pewność, że salon oferuje aktualne, atrakcyjne ceny, dokładnie takie, jak w Internecie. Te udogodnienia już spodobały się naszym klientom, którzy cenią wygodę, nowoczesność i atrakcyjną ofertę – przypomina Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. I dodaje: – W Manufakturze trwa właśnie wielka modernizacja, więc już za kilka miesięcy my również zaproponujemy innowacyjne rozwiązania, znacząco podnoszące komfort odwiedzających nasz obiekt.

W ofercie Notino oprócz szerokiego wyboru perfum, kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych oraz profesjonalnych produktów do włosów, są także świece i zapachy do domu.

– Nasz sklep w Manufakturze jest urządzony zgodnie z najnowszymi wytycznymi, z wydzieleniem wyjątkowej, ekskluzywnej strefy zapachów niszowych. Niebawem w Manufakturze pojawi się przyjazny spot do makijażu i pielęgnacji cery – zapowiada Jérôme Poussin, retail director Notino.

Perfumeria internetowa Iperfumy.pl działa na rynku od 2004 roku. Obecnie firma Notino s.r.o. prowadzi największą sieć perfumerii internetowych w Europie Środkowej. Firma działa w 22 krajach. We wszystkich krajach zajmuje czołową pozycję jeśli chodzi o obroty i ilość obsłużonych klientów – tylko w Polsce ma 2,5 mln klientów.

Właściciel i zarządca Manufaktury

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.