Quiosque inwestuje w sklepy w mniejszych miastach

Obecnie sieć sprzedaży Quiosque liczy ponad 180 salonów, z czego połowa to sklepy partnerskie. W pierwszym kwartale 2020 roku marka inwestuje w modernizację salonów, a także restrukturyzuje sieć.

– Jak pokazują trendy na rynku, w 2020 roku większość centrów handlowych oraz sieci odzieżowych zwalnia tempo rozwoju. Ze względu na mocne nasycenie rynku, nie powstają nowe, duże galerie. Budowane są raczej centra convenience w mniejszych miastach. Jest to zgodne z naszą strategią ponieważ stawiamy na mniejsze miejscowości – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji

Quiosque obecnie skupia uwagę i środki na istniejącej już sieci. – Remontujemy nasze lokale lub zmieniamy miejsca w obiektach, gdzie możemy uzyskać jeszcze lepsze lokalizacje. Przykładem są nasze salony w Jankach, Komornikach, Grudziądzu, Czyżynach – tam relokowaliśmy nasze salony w lepsze miejsca – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji.

10 nowych sklepów

Oczywiście marka planuje dalszy rozwój i na 2020 rok zaplanowała kolejne otwarcia. Sieć stawia na mniejsze miejscowości. W planach jest otwarcie 10 nowych sklepów.

Quiosque zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z siecią należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia. Kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.