Ruszył pierwszy sklep pawilonowy sieci Żabka

Sieć Żabka uruchomiła pierwszy sklep pawilonowy pod skocznią narciarską im. Adama Małysza w Wiśle Malince. Placówka o powierzchni 68 mkw., z dopasowanym do tej lokalizacji asortymentem produktowym, pozwoli na szybkie i wygodne zakupy turystom, narciarzom i kibicom skoków narciarskich czy zawodów biegowych, zarówno w sezonie letnim jak i zimowym.

 – Uruchamiamy sklepy w nowych, atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach aby być wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasi klienci. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą sieć w zimowym kurorcie – Wiśle, z ofertą dopasowaną przede wszystkim do potrzeb turystów, którzy przybywają tu o każdej porze roku. W trwającym sezonie narciarskim, wszyscy kibice i fani sportów zimowych mogą w przerwie korzystania z uroków zimy, „skoczyć” do Żabki po ciepłą przekąskę czy gorącą kawę na wynos – zaznacza Adam Manikowski, Wiceprezes Żabka Polska.

Żabka otwiera sklepy pawilonowe

Sklep Żabka zlokalizowany jest na terenie parkingu przy wiślańskiej Skoczni, przynależącym do Polskiego Związku Narciarskiego. Oferta placówki skierowana jest przede wszystkich do turystów, którzy przez cały rok odwiedzają Wisłę i jej najbardziej znany punkt miasta, czyli Skocznię Narciarską im. Adama Małysza.

– Cieszymy się na taką współpracę sportu i biznesu, z której mają skorzystać turyści, miłośnicy gór czy kibicie sportów zimowych, przybywający licznie do Wisły. Sklep sieci Żabka znajduje się tuż przy skoczni narciarskiej. Jest ona odwiedzana przez cały rok zarówno przez turystów z różnych zakątków Polski, jak i obcokrajowców, którzy uczestniczą w organizowanych w mieście zawodach w skokach narciarskich czy biegach, a także przez jeżdżących na nartach czy snowboardzie w okolicznych stacjach narciarskich. Mamy nadzieję, że będzie to zatem dla nich duże zakupowe ułatwienie – podkreśla Jan Winkiel, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Narciarskiego.

Według danych PZN jest ich blisko 600 tys. rocznie. W pobliżu obiektu znajduje się też czynny przez cały rok wyciąg krzesełkowy, a sklep z pewnością będzie również chętnie odwiedzany przez turystów i fanów sportów zimowych, korzystających z uroków zimy w stacjach narciarskich Nowa Osada, Cieńków i Klepki.

Odwiedzający placówkę będą mogli skorzystać z kącika gastronomicznego Żabka Café, i sięgnąć po jedną ze świeżo parzonych na miejscu kaw, w tym latte, espresso czy cappuccino, jak i licznych przekąsek na ciepło w postaci hot-dogów, panini czy zapiekanek.

Ponad 6 tys. sklepów w Polsce

Firma Żabka jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie sieci handlowych w Polsce, czego przykładem jest wykorzystywanie sztucznej inteligencji m.in. w doborze lokalizacji nowego sklepu czy asortymentu. Konsekwentna realizacja strategii sprzedaży wielokanałowej została doceniona przez Jury konkursu SCF Retailers’ Awards 2020, które nominowało firmę w kategorii Omnichannel/New Technology.

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4,2 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Spółka otwiera sklepy o średniej powierzchni 120 mkw. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już ponad 5,4 tys. sklepów. Nasz biznes rozwijamy odpowiedzialnie. Do filarów CSR Spółki należą: dbałość o środowisko naturalne, odpowiedzialna sprzedaż żywności, rozwój osobisty i edukacja, wsparcie lokalnych społeczności, a także dbałość o zdrowie i aktywny styl życia.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.